espressocafe.ro

miercuri, 6 aprilie 2016

Cauti nume de caini?

Am citit astazi un articol care m-a distrat si mi-a dat ideea de a scrie despre nume de caini. Omul (nu i-am retinut numele) participa la un concurs. Avea de scris un text de 500 de cuvinte in care sa includa anumite sintagme. Dand vina pe lipsa inspiratiei si pe nu stiu ce soi de protest (stiu, dar nu vreau sa spun aici), a repetat sintagma de nenumarate ori, in incercarea de a aduna numarul de cuvinte impus. Dorind sa optimizez articolul de pe vienela,ro, cel cu nume de caini, iata ca ii urmez exemplul (cu masura, sa nu cad in cealalta extrema) si scriu nume de caini, Pana la urma, eu chiar am un caine mascul caruia m-am straduit cateva ore sa ii gasesc un nume. Sa mai scriu cateva cuvinte despre Bruno al meu? Am adus in casa un motanel. Acesta, speriat de matahala de 24 de kilograme, a atacat pe neasteptate, parca dorind sa scoata ochii cainelui. Acesta (nici el cu toate tiglele pe casa), i-a dat un raspuns pe masura, deschizand larg botul si incercand sa rupa in doua motanul. Noroc ca am fost pe faza si l-am oprit la timp, altfel nu mai scriam astazi despre ceea ce scriu, ci despre cum am ingropat un motanel simpatic. Asadar, daca ai ajuns aici, probabil cauti nume de caini. Da clic pe linkul din prima propozitie daca vrei sa vezi intreaga lista cu nume de caini. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare