espressocafe.ro

vineri, 20 noiembrie 2015

Contact drserban.ro

Stiti ce imi displace mie uneori pe internet? Se intampla sa caut o informatie sau pe cineva care sa imi rezolve o problema. S-a intamplat ca nepotul meu sa caute un stomatolog bun pe internet. In fine, cred ca intelegeti ideea. Unde e problema care ma deranjeaza? Multi isi fac reclama pe internet, au site-uri unde scriu despre ceea ce stiu sa faca, despre serviciile pe care le ofera. Pana aici nimic in neregula. Abia cand reusesc sa te convinga si doresti sa apelezi la ei, descoperi ca nu ai cum. Sunt site-uri unde nu exista sectiune de comentarii, nu exista o adresa si nici macar o adresa de contact, sa le poti spune ca ai nevoie de serviciile lor si sa poti stabili ce este de facut in continuare. Dupa cateva incercari nereusite, de exemplu, nepotul meu a aflat de la un prieten ca exista un site unde totul este in regula si unde serviciile sunt de cea mai buna calitate. A intrat, a studiat, apoi a observat ca exista si sectiunea de contact drserban.ro. Poate ca mai exista si alti medici stomatologi foarte buni, insa intotdeauna vor fi mai cautati cei care stiu sa atraga clientii, cei care isi lasa datele de contact la vedere, cei cu care se poate lua usor legatura atunci cand oamenii au probleme, asa cum procedeaza dr serban. 

Dar nu trebuie sa ne mire prea tare. Cei mai multi oameni isi fac blog sau site pentru ca este la moda sau pentru ca le-a spus lor cineva ca pot avea diverse beneficii daca detin un blog sau un site. Ce trebuie sa faca cu ele habar nu au. Unii platesc programatori, platesc oameni care sa se ocupe de imagine, de reclama, de tot ceea ce este necesar. Cativa se ocupa personal de toate astea. Dar nu asta conteaza, ci faptul ca prea putini isi dau seama cat este de importanta sectiunea de contact pe un site. Sa va dau un exemplu concret. In urma cu aproape un an am organizat un concurs pentru bloggeri. Cand a venit vremea sa anunt castigatorii, mi-am dat seama ca e aproape imposibil. Pe unii nu ii cunosteam, nu auzisem niciodata de ei, iar blogurile lor nu ma ajutau deloc. Nu exista sectiune de contact, nu exista nici cea mai mica informatie despre persoana care scria pe respectivul blog. Desigur, am ales sa las cate un comentariu fiecaruia dintre castigatori, insa nu mi-a placut acest lucru. Normal ar fi fost sa existe o adresa de mail, un numar de telefon, un ceva care sa ma ajute sa iau legatura cu bloggerul departe de ochii lumii, chiar daca nu aveam nimic de ascuns.

Asadar, cand vreti sa va promovati afacerea, indiferent de natura ei, aveti grija la sectiunea de contact. Fara ea, omul va inchide site-ul si va merge la vecinul, asa cum a procedat nepotul meu cand a cautat un medic stomatolog bun. E drept, nu a regretat nici o clipa, caci tare multumit a fost de serviciile primite. Daca aveti nevoie, accesati sectiunea de mai sus, contact drserban.ro. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare