espressocafe.ro

luni, 20 septembrie 2021

Jurnale pentru fete, femei, adolescenti 2022

 Cele mai bune jurnale pentru femei 2022 realizate in UK

Mi-a placut mereu sa am jurnalul meu de femeie simpla si sa scriu in el ori de cate ori mi s-a ivit ocazia sau cand am avut timp/chef. Intai am facut-o in stil clasic, pe cand eram fata, adolescenta, intr-un caiet realizat de mine cu diverse inflorituri, poze, fundite, desene etc. 

Apoi mi-am facut blog si am scris acolo ca intr-un jurnal pentru femei. Timp de cativa ani m-am straduit sa scriu saptamanal. Uneori am scris zilnic. Era o activitate care ma relaxa si ma ajuta sa scap de nervii si stresul acumulat in timpul zilei. O activitate care ma ajuta sa imi dezvolt imaginatia si sa imi imbunatatesc permanent calitatea scrierilor.

Anul acesta am trecut la un alt nivel. Am ales sa realizez jurnale pentru fete, femei, adolescenti si sa le public pe amazon. Mi-am comandat si pentru mine, desigur. As vrea sa specific faptul ca in marea lor majoritate sunt jurnale complexe, bine structurate, utile in viata de zi cu zi. Acest Gratitude Journal, de exemplu, se vinde foarte bine. 

Aceste jurnale nu sunt datate, asa ca pot fi utilizate in orice moment, in 2021, 2022, 2023 si asa mai departe. Jurnalele au pagini liniate, pagini goale, pagini cu rubrici incadrate in chenare dragute, imagini de colorat - flori, frunze, mandala etc, caci s-a dovedit faptul ca acest lucru ajuta la eliberarea de stres. 

Vreau sa mai mentionez ca jurnalele pentru fete, femei si adolescenti despre care vorbesc sunt toate in limba engleza, ceea ce poate fi un avantaj pentru toti cei care vor sa se dezvolte, sa invete o limba straina de circulatie internationala sau pur si simplu sa capete obisnuinta de a scrie in limba engleza, daca deja o cunosc. 

Vezi aici lista de jurnale pentru fete, femei, adolescenti 2022 pe care am pregatit-o. Pentru fiecare jurnal in parte exista si poza de coperta fata. Detalii pot afla daca mergi pe linkuri. Iesi din zona de confort si alege un jurnal complex in care sa scrii despre tine, despre altii, despre viata. 

Shop Cheap Journals for Women and Cheap Children’s Coloring Books




Gift Ideas for Women for Christmas

Te invit sa descoperi cele mai bune idei de cadouri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare