espressocafe.ro

vineri, 27 octombrie 2017

Lupul scotian

Inainte de a pleca in Scotia m-am informat in legatura cu multe aspecte ale vietii, ca sa nu ajung pe taramul acesta vrajit si sa par picata din luna. Totusi, despre fauna Scotiei nu stim absolut nimic, caci nu intra in sfera mea de interes. Sincera sa fiu, nici acum nu ma intereseaza foarte tare, cu toate ca mi-ar placea sa stiu, macar in mare, ce animale m-ar putea saluta daca as intra in padure. Pana acum nu am vazut decat veverite, vulpi si iepuri, insa toate aceste animale traiesc pe langa blocul meu si uneori nici macar nu se feresc prea tare de noi cand ies cu Bruno la plimbare.

Ajunsa la Edinburgh, intr-un magazin cu suveniruri am gasit un tablou frumos, cu un lup pe care mi l-am dorit din prima clipa. Nu mai stiu sigur, dar cred ca am platit pentru el vreo 10-11 lire, ceea ce inseamna ca nu a costat chiar putin. Acela a fost momentul in care m-am intrebat daca exista lupi in Scotia sau tabloul e doar asa, un alt mod de a face bani pe seama turistilor veniti din intreaga lume sa vada Scotia cea frumoasa.
Inca nu am avut timp sa ma documentez, dar va pot arata lupul scotian pe care l-am cumparat.

Stiu, poza nu e chiar reusita, nu reda fidel ceea ce am eu in casa, insa mie imi place oricum, in parte pentru ca imi plac lupii, in parte pentru a am reusit sa surprind macar partial culorile si in parte pentru ca imi place cam tot ceea ce este scotian. Spre marea mea surprindere, aceasta tara mi se pare de-a dreptul fascinanta, cu toate ca multi dintre cititorii mei stiu deja ca am plecat de acasa cu inima indoita, ca nu ma simteam deloc, dar absolut deloc atrasa de Scotia. Nu ii voi putea multumi niciodata indeajuns sotului meu pentru ca a insistat sa ne incercam norocul aici. Scotia e minunata!

Lupul scotian:

Ii spun scotian pentru ca de aici am cumparat tabloul. :p

4 comentarii:

  1. Din ce stiu, in Scotia nu (mai) exista lupi. Se doreste reintroducerea (poate ca au inceput deja), dar se opun crescatorii de animale.
    Tabloul trebuie sa fie foarte fain - poza e faina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, din cate am citit pe internet, inca se mai dezbate problema lupilor.
      Da, e deosebit tabloul. ;)

      Ștergere

RCA-Ieftin

Postări populare