espressocafe.ro

joi, 14 septembrie 2017

Prese de balotat deseuri

Tin minte ca am urmarit in urma cu cativa ani la televizor un reportaj oarecare si ca, in timpul prezentarii la o fabrica, filmarea s-a mutat pe niste prese de balotat deseuri. Daca nu ati vazut niciodata scurtul proces prin care trec deseurile de tot felul in drumul lor catre presare, trebuie neaparat sa cautati, caci este fascinant. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum, ci despre faptul ca la momentul cand am vazut reportajul mi-a trecut prin cap ca si in tara noastra ar fi nevoie de asemenea prese de balotat deseuri, caci pe atunci in dreptul oricarui magazin si in curtea multor fabrici puteai vedea mormane de cartoane sau plastic care ocupau prea mult spatiu si aratau foarte urat. Acum cred ca s-au mai gasit solutii pentru a presa deseurile si a le micsora volumul, caci nu mai vad prea des asemenea gramezi de resturi.


Pentru cei care inteleg cat de important este sa elibereze intr-un timp foarte scurt spatiile ocupate cu deseuri (hartie, carton, ambalaje din plastic, sticle PET sau orice altceva), recomand aceste prese de balotat deseuri. Sunt ideale pentru asa ceva, se gasesc in diverse marimi, pentru nevoile fiecaruia, au putere si capacitate de mai multe feluri, ceea ce le face potrivite atat pentru marii producatori de deseuri, cat si pentru cei mici (spitale, magazine mici, birouri etc). Eu am cautat prin magazinele din cartier o cutie saptamana trecuta, caci voiam sa trimit cuiva un pachet si nu aveam in ce sa ambalez lucrurile. Cei de la supermarket mi-au spus ca nu au cutii, ca ei au prese si turtesc repede cartoanele, pentru a le miscora volumul. Asa mi-a venit ideea de a scrie pe blog despre prese de balotat deseuri si de a recomanda si altora sa cumpere, daca vor sa scape rapid de mormanele de cartoane sau de plastic. Linkul spre aceste prese il gasiti mai sus, in articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare