espressocafe.ro

duminică, 30 aprilie 2017

O duminica excelenta!

Am asteptat cu nerabdare weekend-ul, sperand ca voi putea pleca pe undeva, la plimbare. Din pacate, ziua de astazi e destul de mohorata. In aer se simte miros de ploaie, semn ca o eventuala plimbare ar trebui facuta sub umbrela. Ca sa nu imi consum inutil energia (liber la hohote de ras), prefer sa imi aman plimbarea pentru zile mai calduroase. Si, pentru ca eu sunt gospodina de duminica, am pus la plamadit un aluat de gogosi. Pana creste bine compozitia scriu o urare de duminica pe blog, apoi invit niste copiii pe la mine. Nepoata si-a serbat ieri cei 14 ani abia impliniti si are casa plina de musafiri care s-au distrat nu doar la pizzerie, ci si acasa, la petrecerea in pijamale. De ce sa nu incheie la mine, ascultand muzica si mancand gogosi?

Va doresc si voua sa aveti o duminica excelenta! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare