espressocafe.ro

sâmbătă, 19 decembrie 2015

Ustensile de bucatarie

Una dintre marile mele placeri este sa colind prin magazine, sa studiez diversele produse aflate pe rafturi, sa compar preturile si, desigur, din cand in cand sa mai si cumpar cate ceva. Daca ar fi doar dupa cum vreau eu, probabil mi-as cheltui toti banii castigati numai pe carti, pe obiecte artizanale si pe ustensile de bucatarie. Nu sunt singura. Am fost cu sora mea zilele trecute sa vizitam un anumit magazin de jucarii deschis in orasul nostru. Spre surprinderea noastra, printre lucrusoare de copii am gasit si un raion plin de ustensile de bucatarie, incepand de la palete de scos cartofii prajiti din tigaie si pana la cantar de bucatarie cu bol de maxim 3 kg. Nu aveam foarte multi bani la mine, asa ca mi-am promis sa revin sau, daca nu se va intampla, sa mi-l comand de pe internet atunci cand voi cumpara si oale de inox dekassa sau peterhof (lucru care sper sa se intample cat mai curand). Eu m-am mirat de faptul ca intr-un mare magazin cu jucarii se gasesc ustensile de bucatarie, iar sora mea s-a uitat prin cosurile celorlalti cumparatori si a exclamat: se plange lumea ca nu are bani, dar cumpara toate prostioarele din lume, fie ca are sau nu nevoie de ele, doar pentru ca sunt frumos colorate sau ieftine. Are cineva curaj sa spuna ca nu este adevarat?


Mai zilele trecute mi-au iesit in cale niste tarabe amplasate in centrul orasului. Printre carnati facuti in casa si diverse sunci afumate am zarit niste cipici imblaniti si o oala de lut uriasa, numai buna de pus in ea sarmale la Craciun. Habar nu am daca e mai bine sa gatesti in oale de inox, ceramica sau email si nici nu ma intereseaza. Mi-a intrat in cap ca in oala de lut ies cele mai gustoase sarmale si tin neaparat sa incerc. Nu stiu daca voi reusi anul acesta, ca au mai ramas numai cateva zile pana la sarbatori si am deja alte planuri cu banii de care dispun, insa anul viitor cu siguranta bucataria mea va fi mai plina de ustensile, va avea mai multe oale de inox si din ceramica inghesuite prin dulapuri, va avea si un nou cantar de bucatarie, cel mai probabil comandate de pe internet, ca nu ma mai obosesc de mult timp sa umblu cu plasele pline prin autobuze, sa ma chinui si sa ma inghesui la casele de marcat, cand pot avea acasa tot ce imi doresc cu doar cateva clicuri. De exemplu, cei care isi comanda ustensile de bucatarie de la homex.ro gasesc o oferta foarte diversificata, au transport gratuit si primesc 5 % din valoarea unei inapoi in pusculita din cont. 

"Suntem compania care isi dedica toate resursele pentru a satisface fiecarui client toate nevoile la cele mai inalte standarde, bazate pe o calitate foarte buna a produselor, in conditii impecabile de confort. 
Ne-am dezvoltat in permanenta din dorinta de a satisface cele mai exigente si mai complexe dorinte ale clientilor nostri. O facem din pasiune, iar obiectivul nostru este sa imbunatatim procesele nostre pentru ca tu sa fii multumit. 

In beneficiul tau aducem o gama larga de lenjerii de pat, cuverturi, paturi, pilote, perne si saltele. Ne angajam sa oferim servicii unice prin profesionalismul, grija si responsabilitatea personalului nostru."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare