espressocafe.ro

marți, 11 august 2015

Accesorii pentru bucatarie

Cred ca sta in firea lucrurilor ca femeile sa se bucure de orice nimic si sa isi doreasca sa aiba cat mai multe asemenea "nimicuri", dupa cum spune sotul meu atunci cand se refera la tot felul de accesorii bucatarie pe care mi le cumpar. Mie nu mi se par deloc a fi nimicuri, caci bucataria este locul unde oamenii petrec o mare parte din viata gatind, mancand la o masa impreuna cu familia, band cafeaua de dimineata. De ce sa stau intr-o incapare golasa, cand ma pot bucura de frumos in fiecare colt al bucatariei cu ajutorul diverselor accesorii aparute pe piata in ultimii ani si imi pot ususra munca depusa pentru a gati familiei preparate cat mai gustoase si mai aspectuoase? De ce sa ma chinui ca in evul mediu, cand pot profita de toate accesoriile de bucatarie aparute pe piata si gandite sa faca mai usoara viata celor ce gatesc? Mi se pare absolut normal sa am in bucatarie o foarfeca pentru a taia pungile pe care vanzatoarele au grija sa mi le lege de parca as pleca cu ele in cine stie ce expeditie pe meleaguri indepartate sau de parca ar contine cine stie ce substante periculoase pentru sanatatea omului. Mi se pare normal sa am in bucatarie o pensula de silicon cu care sa ung cozonacul, friptura sau tartele, renuntand la somoiogul de hartie igienica pe care doamnele de altadata il foloseau pe post de pensula. 


La fel de normal mi se pare sa am in bucatarie un set de solnite de genul celor existente pe mesele din restaurante, pentru ca fiecare membru al familiei sa isi poata pune peste mancare piper, sare, otet sau ulei fara a se ridica de patru ori de la masa. Tot normal mi se pare sa am in bucatarie un suport cromat pentru vase, caci cele de plastic se intretin mult mai greu si arata mai rau decat aceste moderne suporturi. Imi place sa imi vad bucataria colorata in culori vesele, sa fiu inconjurata de lucrusoare colorate in rosu, verde, galben sau albastru, sa am la indemana tot ceea ce mi-ar putea trebui atunci cand gatesc, cand mananc sau cand imi invit prietenele la o cafea si un pahar de barfa. Singura si adevarata problema este spatiul. Dupa cum stim cu totii, bucatariile romanilor sunt cat cutia de chibrituri in general. In unele apartamente abia incap membri familiei, asa ca accesoriile pentru bucatarie par uneori sa aglomereze spatiul, insa si pentru asta s-au gasit solutii. Exista diverse dulapuri ce pot fi suspendate in pereti, accesoriile sunt facute din materiale si culori ce incanta ochiul uman, asa ca pot fi tinute pe post de "bibelouri de bucatarie" pana cand le vine randul sa isi arate utilitatea, asa cum mama tinea candva in vitrina dulapului de bucatarie pahare si seturi pentru cafea sau ceai.




Voi ce accesorii de bucatarie mai cumparati? Pe comenzi.ro livrarea este gratuita in toata tara, accesoriile pentru bucatarie sunt ieftine si frumoase, iar clientilor li se ofera posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile, daca se razgandesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare