espressocafe.ro

duminică, 5 iulie 2015

Iubesc viata

Un prieten drag din blogosfera spunea zilele trecute ca ma admira pentru ceea ce am reusit in online si se mira ca blogul meu de pe .ro se regaseste in primele pozitii dupa cautarea iubesc viata. Mie mi s-ar fi parut dubios daca nu s-ar fi regasit pe prima pagina dupa mai bine de trei ani de cand scriu pe internet si de cand semnez Vienela sau iubesc viata. Multi ma au in blogroll chiar cu iubesc viata, iar asta imi intareste pozitia in cautarile google. E drept ca nu imi foloseste, caci multi vin dupa aceasta cautare, intra pe blog, vad ca nu e ceea ce ii interesa pe ei (ce vreti sa gasiti, oameni buni?) si ies rapid, lucru care pe termen lung poate fi chiar daunator blogului. Bine ca nu imi mai pasa si nu mai urmaresc infrigurata statisticile, nu ma mai intereseaza daca oamenii ajung pe blogul meu cautand cuvintele iubesc viata, povestile din spatele lor sau cine stie ce rahat de poze pe caqre sa scrie iubesc viata. Sau poate ca ar trebui sa ma ocup de acest aspect si sa scriu asa ceva pe pozele postate pe blog. Dar, la naiba, alea sunt poze? Cine si-ar dori sa fure de pe un blog poze cu catelul meu, cu pisicile mele, cu florile care imi ies in cale, mai ales daca va scrie pe ele iubesc viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare