espressocafe.ro

joi, 19 martie 2015

Decoratiuni pentru nunta

In doar cateva luni vom participa la un eveniment cu adevarat emotionant: nunta celor mai buni prieteni ai nostri, programata inca de anul trecut si gandita in asa fel incat sa ramana de-a dreptul memorabila, indiferent cat timp vom trai si indiferent la cate alte nunti vom mai participa. Decoratiuni pentru nunta au comandat de pe internet, desi fetei i-ar fi placut sa le mestereasca singura, cu manutele ei. Timpul nu ii permite acest lux, iar teama ca nu ar iesi chiar asa cum isi doreste au facut-o sa dea inapoi si sa se bazeze pe cei care au facut din confectionarea decoratiunilor pentru nunta o meserie si o arta. Nu au vrut sa ne ofere prea multe detalii, nu ne-au spus ce inseamna aceste decoratiuni, lasandu-ne sa ne imaginam ce vrem si ce putem, caci spera sa ne uimeasca in ziua nunti.

Imaginatia mea, plecata pe coclauri in acea perioada, nu a vrut sa imi fie de ajutor, insa curiozitatea ce traieste si stapaneste sufletul de femeie m-a facut sa dau o cautare pe net, sa aflu macar la ce anume se refera aceste decoratiuni pentru nunta. Am aflat relativ usor, caci siteul alidesign mi-a iesit in cale si mi-a etalat tot ce avea mai frumos si mai spectaculos. Am admirat buchete de mireasa aranjate cu stil, buchete pe care orice domnisoara s-ar bucura sa le prinda la nunta, am vazut lumanari de cununie minunat impodobite (si asta mi-a amintit de frumoasele lumanari pe care le-am avut la botezul copilului meu), am ramas masca vazand ce aranjamente minunate pot lucra unii pentru mesele festive de la nunti (diversi copacei cu cristale, aranjamente cu pene in tot felul de culori si combinatii) si pentru intrarea in restaurantele unde au loc petrecerile ce unesc doi oameni la bine si la rau, pana cand moartea ii va desparti. 

De ce s-ar mai deranja cineva nepriceput sa isi faca singur toate aceste decoratiuni pentru nunta, cand firme ca alidesign au gandit si pregatit deja totul? Da, stiu, e la moda handmade-ul, insa unii chiar nu au simtul penibilului si nu observa ca e nevoie de imaginatie, materiale de buna calitate si, poate cea mai importanta piesa, maini de aur, maini de artist care sa vada atat in ansamblu, cat si sa migaleasca fiecare detaliu in parte, in asa fel incat decoratiunile sa iasa perfecte si sa starneasca mirarea oaspetilor si bucuria mirilor. Uneori ma intreb daca viitorii miri ce se decid sa isi faca singuri decoratiunile pentru nunta nu au si ei prieteni, familie, cunoscuti care sa le atraga atentia asupra faptului ca nu e ok ce fac, ca nu e destul sa vrei pentru a reusi, ca nu toti ne nastem artisti si nu toti ne pricepem la decoratiuni pentru nunta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare