espressocafe.ro

miercuri, 23 martie 2016

Geluri uv colorate

Ii povesteam unei prietene ca imi e dor de vremurile cand stateam amandoua pe balconul casei mele, ascultam muzica si ne faceam unghiile cu lac incolor sau cu oja alba, sidefata. A zambit nostalgica si mi-a spus ca trebuie sa merg intr-o zi cu ea la tipa care ii aranjeaza acum unghiile cu geluri uv colorate, ca tot le admir eu de fiecare data. Mi-a mai spus ca voi ramane surprinsa de atmosfera care seamana mult cu cea dupa care plang. Cu exceptia faptului ca astazi nimeni nu mai foloseste lac incolor de unghii sau oja alba sidefata, ca toata lumea s-a axat pe  geluri UV profesionale, atmosfera este aceeasi acolo: discutii placute, muzica ascultata in surdina, curatenie si veselie. Mi-a mai spus ca ne-am putea deschide si noi un mic salon, daca am dori. Fata la care merge ea sa isi aranjeze unghiile cu geluri UV colorate intra pe Amalia.ro saptamanal si isi comanda geluri UV ieftine. Este adevarat, ea a urmat intai un curs de specialitate si a invatat cum se aplica aceste geluri UV, spre deosebire de noi, care nu prea avem idee si nici timp sa ne ocupam de asa ceva. Dar ideea in sine este placuta si o tinem la pastrare pentru zile mai libere.


Adevarul este ca nu mai am timp sa imi aranjez singura unghiile, nu mai am nici chef, poate is pentru ca acum vad la toate doamnele si domnisoarele unghii date cu geluri UV profesionale, cu modele care mai de care mai placute. Pana la urma, eu nu merit sa imi ofer macar o data pe luna o ora de relaxare intr-o atmosfera calda, ascultand muzica si lasandu-i pe altii sa se ocupe de unghiile mele, sa le coloreze si sa le aranjeze? Ba da, merit, si chiar voi face acest lucru in curand, ca tot a venit primavara (in calendar) si am renuntat la manusi si haine groase. :)) 

Daca doriti geluri UV ieftine, daca vreti sa aflati mai multe despre geluri UV pret, nu existati sa va aruncati un ochi pe site-ul Amalia.ro. Au in permanenta promotii bune si o multime de produse noi, pentru ca fetele care folosesc geluri UV sa fie in pas cu noutatile ce apar in domeniu. 


"E-mail: contact@amalia.ro

Telefon: (+4) 0768 850 813 (Telekom)

(+4) 0746 510 608 (Orange)

Program de lucru:

Luni - Vineri : 10:00 - 18:00

Sâmbătă - Duminică : închis"


"La comenzile de minimum 200 Lei, transportul este Gratuit.
Contravaloarea comenzii se va achita la primirea coletului, către agentul firmei de curierat Urgent Cargus.
Comenzile se pot face atât telefonic la numerele de telefon afişate pe site, de luni până vineri între orele 10:00 - 18:00, cât şi online, folosind formularul de comandă din coşul de cumpărături.
După efectuarea comenzii online, clientul va fi contactat telefonic pentru a confirma comanda şi pentru a fi înştiinţat despre disponibilitatea produselor (pot exista situaţii când un anumit produs sau produse să nu mai fie disponibile în stocul nostru sau al furnizorilor). Nu expediem comenzi inregistrare pe Amalia.ro fără o confirmarea telefonică în prealabil."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare