espressocafe.ro

duminică, 31 ianuarie 2016

Cadouri corporate - cosuri cadou

Va povesteam eu cu niste luni in urma ca am primit in dar de la o firma unul dintre acele cosuri cadou mult ravnite de toate lumea. Am folosit cu mare placere toate produsele care se aflau acolo, iar cosul gol l-am oferit pisicutelor mele, sa isi faca in el somnul de frumusete. Ce nu am apucat sa va mai povestesc este faptul ca si cumnata mea a primit de la serviciu, chiar cu cateva zile inainte de Craciun, niste cadouri corporate pentru care am cam invidiat-o. Cine s-ar fi gandit ca voi fi geloasa vreodata pe niste cadouri primite de cumnata mea? Si totusi asa s-a intamplat. La firma lor s-au impartit cosuri cadou numai de la Debonarie, cosuri cadou care contineau numai produse de cea mai buna calitate si la care eu visasem de multe ori cu ochii deschisi, convinsa fiind ca nu mi le voi putea permite vreodata. Dar ma inselam, dupa cum veti afla imediat. Cumnata mea, pentru craciun, a decis sa isi imparta cu noi toate acele cadouri, iar eu m-am simtit jenata ca o invidiasem pentru respectivele cadouri corporate. Impinsa de curiozitate, am intrat pe site-ul celor de la debonaire.ro si am descoperit ca de fapt produsele, chiar daca sunt de cea mai buna claitate, nu costa o avere, asa cum credeam.



Mi-am dat seama ca o data pe an, pentru Craciun, mi-as putea oferi un cos cadou, ba chiar as putea face cadouri de acest fel si catorva persoane dragi mie, ca doar nu saracesc daca fac o mica bucurie in perioada sarbatorilor de iarna prietenelor, soacrei, surorii mele... De ce musai de la Debonaire? Pentru ca exista cateva avantaje incontestabile, desigur: Discount 10% - Acordat pentru comenzile confirmate pana la 23-11-2015, Cadouri BONUS - Oferite tuturor comenzilor., Discount de fidelitate - Pentru cei care au comandat cel putin o data., Transport Gratuit - Transportul este gratuit la o singura locatie, oriunde in tara., Flexibilitate - Modificarea continutului fiecarui model in functie de buget sau preferinte., Personalizarea cadoului - Prin includerea de produse promotionale personalizate, carduri, felicitari.. 

"5 ani de experienta
Timpul modeleaza lucrul bine facut crescandu-i mereu valoarea! Fiecare noua colectie de cosuri cadou este mereu altfel, continuand nesfarsita poveste a gusturilor irepetabile, atent si riguros selectionate prin semnarea parteneriatelor cu producatori din Franta, Germania, Belgia, Italia, Scotia si Danemarca. Valorile si principiile care ne guverneaza reprezinta o eleganta carte de vizita asumandu-ne responsabilitatea in fata fiecarei companii, al carei mesaj de multumire si apreciere pentru angajati si parteneri, il transmitem cu originalitate si profesionalism.
Va multumim pentru increderea acordata!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare