espressocafe.ro

marți, 29 decembrie 2015

Anvelope Michelin si Continental

Citeam dimineata pe internet ca in aceasta iarna vara a reusit sa ne ia prin surprindere. M-am uitat pe geam, am vazut cum soarele zambea senin si am zambit si eu. Nu stiu daca am mai trait vreo iarna atat de calduroasa pana acum. Am iesit sa plimb cainele si sa duc plasuta de gunoi. Pe drum s-a starnit un vant rece, atat de rece incat mi-am dat seama ca s-a cam dus vreme anvelopelor de vara, la fel cum s-a dus, tot intr-o clipita, vremea gecutelor subtiri si a pantofiorilor. Gata, as putea spune ca de astazi a venit iarna. Ma uit pe geam si vad cum vantul inpinge in stanga si in drepta fulgi mari de zapada. Acoperisul casei de langa mine e alb. Mi se pare incredibil cat de repede se poate schimba vremea de la o clipa la alta. Acum cateva ore ma plimbam pe sub un soare generos, iar acum imi caut fularul si manusile. Cei care au masini probabil sunt deja pregatiti, iar daca nu si-au pus inca anvelope Michelin de iarna, sigur a sosit momentul sa o faca, altfel vor ajunge sa aiba neplaceri si sa ii bage si pe altii in necazuri. 


Desigur, nu e neaparat necesar sa isi cumpere anvelope Michelin. Pot, la fel de bine, sa isi puna anvelope de iarna Continental sau orice alta marca. Pentru mine este important sa isi asume responsabilitatea si sa nu iasa cu masinile pe strazi daca nu sunt pe deplin pregatiti pentru iarna, pentru zapada, pentru ghetusul care va veni probabil in zilele urmatoare. Si, daca tot am amintit aici doua marci de anvelope pentru masini, poate ca ar trebui sa vin in sprijinul celor interesati spunand ca le pot gasi pe site-ul firmei Acvila Romania. Daca se grabesc putin, cel mai probabil vor avea norocul de a beneficia de diverse reduceri, promotii si preturi speciale la anvelope auto noi Michelin Autoturism. Dupa cum spun chiar dumnealor, "Cele mai mici preturi doar la Acvila Romania", lucru deloc de neglijat acum, la final de an, cand toata lumea sarbatoreste, cumpara cadouri si se bucura mai intens ca oricand de viata. 

Dragi soferi, nu uitati ca oricand si oriunde, viata are prioritate. Va rog sa tineti cont de faptul ca iarna nu e ca vara si sa va pregatiti masinile asa cum trebuie, sa le puneti anvelope de iarna (Michelin, Continental sau orice alt nume doriti), sa aveti la voi lanturi, lopeti si ceaiuri calde, sa circulati cu viteza mica si sa va ganditi cu mila la bietii pietoni care tremura prin statiile de autobuz. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare