espressocafe.ro

marți, 28 iulie 2015

Artroza, boala degenerativa

Eram foarte mica atunci cand am observat ca bunica mea se vaita tot mai des de dureri ale mainilor si picioarelor dupa orice fel de efort si mai ales in zilele friguroase sau ploioase. Copil fiind, nu am dat nici un fel de importanta, ci doar am memorat ca se simte rau si ca mi se rapeste din timpul de joaca pentru a-i da cate o mana de ajutor la diverse treburi casnice, lucru care ma irita grozav pe vremea aceea, dupa cum bine va puteti imagina. Intr-un final, la insistentele mamei mele, bunica a mers la medic sa vada de unde au aparut acele dureri si ce reprezinta. Diagnosticul de artroza a facut ca in casa noastra sa se lase o tacere care nu prevestea nimic bun. Oare cat de grava e aceasta boala? ma intrebam speriata in sinea mea. Imaginatia bogata ma facea sa cred ca va fi rau, atat de rau incat o vom pierde pe draga mea bunica inainte ca ea sa ma vada crescand si inflorind a domnisoara. Nimeni nu s-a obosit sa imi explice, sa imi dea mai multe informatii despre artroza, dar eu observam pe furis cum timpul si boala treceau peste trupul fragil al bunicii, lasand in urma semne ireversibile. Incepuse sa doarma inconjurata de sticle cu apa calda, evita sa mai stea prea mult cu mainile in apa spaland vase sau rufe, se infofolea ori de cate ori iesea afara. 


Desigur, nimic din toate astea nu o putea ajuta cu adevarat. "Artroza este una din cele mai frecvente afectiuni cunoscute la om. Este o boala degenerativa a articulatiilor, care afecteaza milioane de oameni, si din pacate tendinta este crescatoare. Cauza este cartilajul ce imbraca capetele oaselor care odata cu timpul devine nelubrifiat, isi pierde elasticitatea si ca urmare mult mai vulnerabil la uzura. Ceea ce e de remarcat este faptul ca lipsa lubrifierii duce in timp la deteriorarea cartilajelor care devin rugoase, se freaca efectiv unele de celalalte si se macina. Se ajunge intr-un final la descoperirea capetelor osoase care se vor ingrosa in mod asimetric, creand excrescente osoase sau pinteni." Nu mai retin daca se trata cu ceva pentru artroza, dar vad si acum in fata ochilor degetele ei tot mai strambe, ii vad chipul brazdat de suferinta si simt ca as da orice pentru a intoarce timpul inapoi si pentru a cauta o cale de a-i alina suferintele care trebuie sa fi fost teribile. Unii spun ca ar exista un tratament pentru artroza si eu sunt convinsa ca as plati astazi oricat pentru el daca bunica ar mai fi in viata si daca i-as mai vedea degetele strambate de boala. 

Citeam pe net ca "Ormus Gold si Ormus M-Complex sunt ideale pentru tratamentul artrozei." si ca ORMUS, in variatele lui forme, este un generator de atractie a energiei universale si nu doar un concentrat energetic consumabil. De aceea luat intern sau folosit extern (absorbit prin piele), va grabi uimitor deblocarea celor cinci stagnari, va restabili fluxul energetic, va crea o bariera pentru stagnari viitoare si deasemenea va restabili echilibrul simultan in toate zonele corpului. De aceea Ormusul este adesea numit "Medicamentul Universal" sau "Elixirul de Aur"". Sunt convinsa ca i-as fi cumparat asa ceva bunicii mele daca as fi stiut si as fi putut atunci...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare