espressocafe.ro

miercuri, 1 iulie 2015

Instalator sanitar

Nu mai retin cand si imi e lene sa caut acum, dar stiu ca am scris pe aici un articol despre un instalator sanitar ce poate fi gasit in Bucuresti in anul 2015 si de atunci imi tot vine trafic pe aceasta cautare. Poate ca nu as fi dat importanta acestui fapt daca nu primeam saptamana trecuta un mail de la un cititor. Nici macar nu stiam de existenta acestei persoane, caci oamenii care scriu pe bloguri chiar nu au de unde sa isi cunoasca toti cititorii. Unii aleg sa ramana in umbra, sa citeasca si apoi sa iasa in tacere, in varful picioarelor. Ei bine, aceasta persoana mi-a spus ca si-a amintit imediat de articolul meu atunci cand a avut nevoie de un instalator sanitar bun, care sa ii rezolve problema. Cum sa nu te bucuri si sa nu simti ca faci un lucru bun cu blogul, daca primesti un asemenea e-mail: "vreau sa va multumsc mult pentru ajutor. ieri mi sa spart o teava la baie si imediat miam adus aminte ca am vazut pe blogul dumneavoastra un numar de telefon. am sunat si o echipa de instalatori sanitar a venit destul de repede. pretul nu a fost mare, asa ca vrewau sa va multumesc. toate cele bune."


In ciuda a ceea ce se spune uneori despre articolele de pe bloguri, iata ca si postarile in care bloggerii fac reclama firmelor sunt de folos oamenilor, asa cum si mie mi-au fost de folos anunturile colegilor mei despre diverse site-uri care aveau carti la reducere, chiar daca aceste anunturi contineau si link de afiliere. Cu ce ma deranjeaza pe mine ca un coleg castiga 3 lei, daca si eu am parte de lucrurile pe care mi le doresc si aflu cand au preturi bune? La fel se intampla si cand alti bloggeri scriu articole informative, din care aflu ca in cutare zi va avea loc nu stiu ce spectacol sau eveniment, la fel aflu ca in nu stiu ce magazin online se gaseste geanta pe care mi-o doream de un an intreg si tot asa. Mi-a mai spus cineva pe un alt blog ieri ca punand link spre un magazin intr-o postare in care vorbesc despre ideile mele, imi pierd din credibilitate. Nu, nu este asa. Sau nu ar trebui sa fie, pentru ca toate cele 500 de cuvinte scrise in acel articol sunt ale mele, reprezinta fix ceea ce gandesc, iar cititorii mei nu ar trebui sa se impiedice de un link platit sau nu. 

Daca am putut fi de folos chiar si unui singur cititor al meu prin postarile scrise, consider ca mi-am atins scopul, ca nu imi pierd degeaba timpul pe blog. Inainte de a afla de existenta echipelor de instalatori sanitari tin minte ca am "tipat" pe facebook disperata ca mi se rupsese partea de sus a robinetului de la bateria din baie. Apa curgea in voie in chiuveta si noi nu aveam cum sa o oprim pentru ca ne lipsea manerul robinetului. Intrebam in stanga si in dreapta ce e de facut, caci eram singura acasa si turbam de griji ca ma inund sau ca se invarte apometrul de apa calda pana cand ma aduce la sapa de lemn. Fetele au glumit atunci, baietii mi-au dat diverse sfaturi pe care eu, femeie, de una singura, nu le puteam pune in practica... Ce simplu ar fi fost daca as fi dispus de un numar de telefon al unui instalator sanitar, nu-i asa? 

"Handyman inseamna echipe de instalatori, electricieni, zugravi si mesteri priceputi care raspund nevoilor tale in Bucuresti si Ilfov. Acoperim cu echipe de interventii pentru instalatii sanitare, instalatii termice sau instalatii electrice: sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3, sectorul 4, sectorul 5, sectorul 6. 
Indiferent de problema ta fie ca este o inundatie, un scurtcicuit, o pana de curent sau daca doresti sa executii orice fel de reparatii la casa sau apartamentul tau, la noi gasesti oricand mesteri disponibili in toate cartierele orasului: Pantelimon, Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni, Colentina, Crangasi, Dorobanti, Floreasca, Aviatiei, Cotroceni."

Memoreaza un singur numar in telefon pentru Instalator sau meseriasi pentru casa: 07 HANDYMAN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare