espressocafe.ro

joi, 19 martie 2015

Despre blogurile romanesti

M-am apucat sa scriu pe .ro un articol despre cele mai bune si mai citite bloguri romanesti. Nici nu stiu cand am ajuns la vreo 600 de cuvinte, insa atunci mi-am dat seama ca as putea scrie lejer inca 6000 fara sa fac vreun efort. Cunosc atat de multe bloguri, am observat atat de multe tipologii de bloggeri, am auzit atatea sfaturi si barfe, incat mi-ar fi usor sa insir cateva cuvinte despre multe dintre ele. Ceea ce am uitat eu sa scriu in acel articol se referea la chiar blogroll-ul meu, unde mai am, in afara de prieteni si oameni care scriu foarte bine, si cativa parteneri. Separat de acea lista sunt cei doi oameni care mi-au ghidat primii pasi in blogging, cei care mi-au dat curaj sa scriu si sa cred ca pot mai mult. Unii considera ca cele mai bune bloguri romanesti sunt cele despre care toata lumea a auzit (ha, ha, ma distreaza ideea ca bloggerii au ramas cu gura cascata la alfare vestii ca exista oameni ce nu au auzit de tnr - pai, fratilor, chiar ati crezut ca de la inaltimea voastra puteti vedea intreaga lume? nu v-ati dat seama ca formati un balon umflat cu aere?). Unii cred ca cele mai citite bloguri romanesti sunt cele ce par a avea mii sau zeci de mii de unici pe zi, nestiind ca acele statistici pot fi atat de usor modificate... Nu cumva cele mai bune si mai citite bloguri sunt
cele care intereseaza pe fiecare dintre noi, altele pentru fiecare dintre noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare