espressocafe.ro

marți, 10 martie 2015

Cum stii care este pagina oficiala infinityevents

Dupa cum stiu cei care ma cites de mult timp, despre siteul care organizeaza diverse petreceri pentru copii eu am tot scris, ca fiecare parinte sa stie ca exista asa ceva si sa poata alege avand toate detaliile necesare. Am povestit despre tinerele fete care joaca rolul de ursitoare la botez (unul dintre cele mai simpatice lucruri de care am auzit in ultimii ani si pe care regret ca nu il stiam atunci cand baiatul meu era mititel - cat lingura, cum imi place mie sa spun), despre petrecerile pentru copii de diverse varste, despre accesoriile ce fac diferenta intre aceasta firma si altele de gen. Poate va mai amintiti ca am vorbit despre petreceri organizate de la cap si pana la coada, in asa fel incat parintii sa nu simta nici o povara, sa nu depuna nici un efort si sa se poata bucura de bucuria copiilor.

Petrecerile pentru copii au animatori care tin copiii conectati la poveste, ii stimuleaza sa aprticipe la diferite jocuri potrivite varstei lor, le pregatesc diverse scenete de teatru. Animatorii detin o intreaga garderoba cu care sa poata intra pe deplin in povesti, pot imbraca costume de mascote Disney care sa ii duca pe copii intr-un mediu ce le este familiar (sa nu uitam ca vorbim despre o generatie care petrece foarte mult timp cu ochii in televizor) si sa ii faca, pentru o zi, sa se simta eroi de poveste. Nu stiu deocamdata daca aceste costume pot fi cumparate sau doar se inchiriaza pe perioada petrecerilor, insa ma voi interesa si voi reveni cu un update la acest articol sau poate voi scrie altul in care sa ofer toate detaliile necesare. 

Poate ca, ajunsi la jumatatea articolului, va veti intreba ce vreau sa spun si pentru ce am repetat in scris toate astea. Ei bine, de curand am avut surpriza sa aflu ca una dintre firmele cu care colaborez de peste un an si-a vazut numele, aspectul siteului si conceptul copiate imagine cu imagine, cuvant cu cuvant. Da, pur si simplu siteul si conceptul le-au fost clonate, astfel incat persoane aparute de niciunde sa profite de munca firmei cu care colaborez eu, sa isi faca reclama si vanzari din eforturile altora. As vrea ca acet lucru sa nu se intample si altora. Din acest motiv scriu acest articol si va las un link spre pagina oficiala infinityevents, pagina pe care puteti intra cu incredere atunci cand doriti pentru copilul dumneavoastra o petrecere bine organizata, ursitoare pentru botez sau orice altceva legat de aceste evenimente din viata unei familii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare