joi, 25 septembrie 2014

Despre campania #CheckYourSelfie

În octombrie, luna de Promovare a Luptei Împotriva Cancerului la Sân, Nestlé Fitness va iniţia pe reţelele de socializare campania #CheckYourSelfie, cu scopul de a aduce în prim-plan importanţa autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să îşi facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea şi prevenirea cancerului la sân. După ce au efectuat o examinare a sânilor, femeile sunt încurajate să posteze o fotografie cu ele însoţită de hashtag-ul #CheckYourSelfie, pentru a inspira alte femei să facă la fel.
De asemenea, încurajăm femeile din România să ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la sân și să participe la cros-ul organizat în parteneriat cu Asociaţia Casiopeea, pe 28 septembrie, în Parcul Tineretului. Sperăm să fim cât mai multe cele care ne alăturăm acestei cauze, ajutând astfel la protejarea sănătăţii femeilor din întreaga lume”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare