espressocafe.ro

duminică, 10 august 2014

Intelepciunea populara

Unde este intelepciunea populara, atunci cand ai nevoie de ea? ma intreb inca de azi dimineata, de cand vecinii de la casa de peste drum au dat drumul lautarilor sa se dezlantuie cum doreste inimioara lor ranita de dragoste, dusmani, bani si altele... Cum poti trai in propria casa in liniste, daca peste drum este nunta, botez sau doar un simplu chef? Atat se jeleste cantaretul acela, ca imi vine uneori sa ma duc sa-l bandajez, caci sigur il doare ceva.
Nu ma pot ascunde in nici un colt al casei. Oriunde as merge, se aude de parca ar canta la mine in baie.

Pe cand ma intrebam ce fel de dopuri sa imi bag in urechi, mi-am dat seama ca as putea contracara manelele vecinilor, daca as avea niste boxe serioase. Stiu deja cam ce fel de muzica le-as putea pune, pentru a-i face sa plece de acasa. Nici macar in padure nu ii pot trimite, de teama ca vor speria definitiv si iremediabil :D animalele salbatice. Fratilor, oameni buni, am de scris si nu ma pot concentra. Am inchis is geamurile, am pus rockerii sa imi cante si ... degeaba. Printre chitare si bas rasuna cate o jelanie a lautarului de peste drum... Ce spune intelepciunea populara, cand vine vorba de asemenea situatii imposibile? Cum trebuie procedat, pentru a-mi putea auzi gandurile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare