espressocafe.ro

miercuri, 25 mai 2016

Legume proaspete cumparate online

Abia asteptam acest anotimp, sa pot iesi in piata din centrul orasului, in speranta ca acolo voi gasi legume si fructe proaspete crescute fara ingrasaminte. Am lasat orice alta treaba si am profitat de ziua insorita pentru a da o tura pana la piata de legume si fructe. In afara de niste cirese la preturi exorbitante si de niste capsuni foarte aratoase (habar nu am daca aceste fructe erau sau nu crescute fara ingrasaminte) nu am gasit mare lucru. Mi-am cumparat patru kilograme si am facut un gem de-a dreptul fabulos, dar m-am jurat ca nu mai merg singura pana in piata, ziua in amiaza mare, cand soarele parca arde cu ura. Am venit epuizata acasa. Mi-am amintit ca stiu un loc de unde pot cumpara frcute si legume proaspete online, fara sa ma mai deranjez eu sa ies din casa. De ce oare nu am comandat capsunile de acolo, asa cum am facut anul trecut cu niste vinete pe care le-am conservat in suc de rosii si din care am mai facut o zacusca? Legat de pregatirile de toamna, sa va spun cam cum stau treburile la noi in camara. 


In ziua cand am pus zacusca de vinete in camara, am observat ca reusisem sa termin si gemul de capsuni, si dulceata de visine. Cand am pregatit butoiul de varza pentru la murat, deja din zacusca de vinete mai era doar amintirea. Adica noi nu avem niciodata prea multe conserve pentru iarna, ca le mancam la scurt timp dupa ce eu le depozitez in camara. Nu tinem diete, asa ca ne permitem sa mancam orice si, pe langa carnea fara de care baietii mei nu stau, consumam si multe fructe si legume sub diverse forme. Totusi, dincolo de placerea dea petrece cateva zile pe an in bucatarie pentru a pregati diverse conserve, simt tot mai des nevoia de a avea un ajutor cand ma apuc de asemenea treburi sau de a comanda direct de la altii, mai priceputi si mai gospodari decat mine. Asadar, cel mai probabil si anul acesta voi apela la cosuldelegume.ro pentru a umple camara cu legume si fructe. De ce cosul de legume si nu alta firma? Iata motivele mele:

"Principiile noastre

Alimentatie sanatoasa
Productie ecologica, sustenabila si responsabila
Gust si aport nutritional
Consum local si sezonier
Informatie corecta si transparenta
Relatie apropiata cu clientii si comunitatea

Vom avea toate legumele proaspete de sezon ce pot fi produsa in conditiile de clima din Romania.

In plus, cautam sa avem si produse care sa faca diferenta, tipul de produs despre care sa se poata spune ca este cel mai gustos sau interesant din Romania. Astfel de produse ar putea fi mixurile de rosii, mixurile de ardei sau pepeni in timpul verii, salatele in primavara si toamna.

Formatul acestora va fi atat sub forma de produse individuale, cat si sub forma de “Cosul fermierului”, un cos cu produse de sezon, stabilit saptamanal, cu produsele ce ajung la maturitatea deplina in aceea perioada."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare