espressocafe.ro

miercuri, 25 mai 2016

Halate medicale

Ori nu observasem eu detaliile, ori candva prin spitale toate cadrele medicale aveau numai si numai halate albe. Cert este ca intr-o zi am remarcat o schimbare. Medici aveau halate medicale de o culoare, asistentele de o alta culoare, iar infirmierele alta culoare. A, mai erau si brancardierii care, la randul lor, purtau halate intr-o alta culoare. Habar nu am daca spitalul nostru de urgenta si-a facut apropvizionarea si a cumparat Halate medicale de calitate Dispo Trading, insa i-as sfatui pe administratori sa se ocupe pe viitor, caci la Dispo Trading halatele medicale sunt foarte ieftine, rezistente la uzura si se gasesc in multe modele si culori, astfel incat sa poata satisface orice gust si orice nevoie. 

Intrasem la liceu si aveam nevoie de un halat pentru la orele de practica. I-am spus mamei mele si ea mi-a cumparat un halat medical, de parca as fi invatat la liceul sanitar, nu la energetic. Eram singura nebuna cu halat alb din clasa. Toti ceilalti elevi veneau la scoala cu halate albastre sau chiar in salopete de lucru. In primele ore chiar m-am simtit rau, ca eram destul de timida si ma simteam ca un mutant printre colegi. Apoi mi-am dat seama ca halatul medical ma scotea in evidenta si ma facea sa par mai presus decat colegii mei, care aratau inca de pe atunci ca niste bieti muncitori, pe cand eu aratam ca un intelectual. 


In concluzie, daca administrati un spital, o clinica, un laborator, un salon de infrumusetare, un magazin alimentar, o fabrica de mezeluri, un ceva unde e nevoie de halate medicale albe sau de alte culori, mergeti pe link pana la site-ul Dispo Trading. Daca a intrat copilul la un liceu oarecare, nu ignorati halatele medicale albe, chiar daca el va cere un halat roz bombon. 

De ce sa cumparati de la Dispo Trading?


"Producem halate medicale din tercot, diverse modele si culori. Fiind direct producatori, acestehalate medicale au un pret foarte bun. In magazinul nostru gasiti halate medicale scurte sau lungi. In functie de sezon, puteti alege halate medicale groase sau subtiri, cu maneca scurta sau lunga.
Materialul de forte buna calitate din care sunt confectionate, fac ca aceste halate medicale sa fie mai rezistente la uzura. La comanda, se pot realiza halate medicale personalizate prin combinatii de culoari sau imprimare cu denumirea clinicii.
Aceste halate medicale sunt prevazute cu buzunare si ofera o protectie sporita personalului medical.
Gama de halate medicale se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor.
Comenzile pentru halate medicale se pot realiza direct in magazinul nostru online.
Marca Missena, marca sub care sunt comercializate aceste halate medicale, este recunoscuta pentru calitatea superioara a produselor oferite pe piata."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare