espressocafe.ro

miercuri, 25 mai 2016

Centrale termice

Cand ne-am cumparat centrala termica, am facut-o fara sa stim prea multe despre dezavantaje sau avantaje centrale termice, asa cum sunt ele scrise in tot felul de articole de pe internet. Tot ce stiam sigur era ca folosisem vreme de zece ani una dintre multele centrale termice ieftine de pe piata si eram in masura sa spun oricum secretul bine pazit: cum sa reduci factura la gaze. Dadeam si dau sfaturi utile oricui e dispus sa asculte. Nu trebuie sa te uiti neaparat la centrale termice pret, culoare sau forma, ci la puterea pe care o are, la randamentul pe care il da si mai ales la faptul ca orice pret centrala se amortizeaza in cativa ani. Va spun cu toata sinceritatea ca noi platim foarte putin la factura de gaze si ca multi vecini ne invidiaza cand vad ce mica ne e factura la intretinere. In plus, avem in casa fix cata caldura vrem sa avem, indiferent de anotimp sau de vreme. Va puteti arunca si voi un ochi pe la centrale termice Berluni (clic pe primul link), sa vedeti ca exista centrale termice ieftinesi ca acolo unde un pret centrala pare mai mare, e pentru ca ofera consumatorului avantaje la care nici nu a visat.


Despre aceste avantaje centrale termice ma puteti crede pe mine cand va spun ca exista si sunt considerabila sau puteti intra la centrale termice Berluni pentru a descoperi care sunt respectivele avantaje. Eu consider ca spune destule faptul ca, dupa zece ani in care am folosit o centrala termica permanent, de cum s-a defectat ne-am orientat tot catre centrale termice pret de cateva zile, pana am descoperit-o pe cea mai potrivita nevoilor noastre. Nu ne-am intors si nu ne vom intoarce vreodata la sistemul comun de incalzire si poate ca data viitoare cand ne vom schimba centrala vom alege una in condensatie, despre care am citit o multime de recenzii pozitive. E drept, este mai scumpa, dar are si durata de viata mai mare si consuma mult mai putin combustibil, deci clar e avantajoasa pe termen lung. De ce alegem centrale termice Berluni, de ce insist ca au centrale termice ieftine? Vedeti pe site-ul lor detalii. 


"Siguranța căminului
Respectăm cu rigurozitate normele tehnice de instalare, autorizare si reparare

Distribuitor autorizat
Cumpără produse originale și beneficiază de service si garanție chiar la Berluni

Experiență
Echipe de montaj și service cu peste 10 ani experiență"

"PESTE 1500 CENTRALE ȘI BOILERE MONTATE
PESTE 6000 CALORIFERE INSTALATE
PESTE 20000 REPERE COMERCIALIZATE
PESTE 800 UNITĂȚI AFLATE ÎN POST-GARANȚIE"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare