espressocafe.ro

marți, 21 aprilie 2015

Cumparaturi pentru animale de companie

Un animal de companie ii face omul viata mai frumoasa, mai bogata, mai vesela, iar acest lucru il stiu toti ce icare au in casa un caine, o pisica, un porcusor de Guineea, un canar sau orice alta fiinta. Dupa cum stiti deja, in apartamentul nostru si-au gasit culcus trei pisicute blande si jucause fara de care nu imi mai pot imagina viata. Ele ma trezesc dimineata lingandu-ma pe obraz sau miorlaind de zor in urechea mea, cu ele ma invelesc noaptea, ele imi aduc zambetul pe buze in fiecare zi. Cum sa nu le iubesc si cum sa nu le ofer tot ce este mai bun? Ieri le-am comandat bobitele lor preferate de la www.petpal.ro si abia astept sa soseasca, sa le vad cum se bucura ca niste copii. Ati vazut vreodata cum se alinta pisicile cand intri in casa cu bratele pline de pachete, cum isi baga nasul in toate plasele, cautand ceea ce li se cuvine? Eu m-as duce lap iata de zece ori pe zi doar de dragul de a vedea acest spectacol.


Cand mama mea era sanatoasa si avea casa plina de pisici, eu eram mare iubitoare de caini (nu ca nu as fi si acum). Rar se intampla sa mangai o pisica si foarte rar sa o hranesc. Cu toate astea, le cumparam des mancare, caci observasem cat de tare se bucurau atat ele, cat si mama cand intram in casa cu plasuta de bobite. Acum, ca am propriile mele pisici, cand ma plimb pe net ochii mi se opresc des nu doar pe rochite si pantofi pentru mine, ci si pe jucarii pentru animale de companie. Mi-am umplut casa de mutunei, de mingiute, de bilute si planuiesc sa cumpar niste "casute" invelite in plus si ceva scarite infasurate in "sfoara". Acum vreo doua luni gasisem pe facebook un filmulet interesant si m-am decis sa urmez sfaturile celui ce il postase. 

Am luat o cutie de carton, am invelit-o intr-un tricou barbatesc mare, in asa fel incat partea prin care bagam capul sa devina "usita" pentru pisicute. Va spun sincer ca a fost o nebunie in acea seara. Se bateau pisicutele pe cutie, se inghesuiau in ea si se distrau de minune. Pisica are senzatia ca este bine ascunsa daca are capul ascuns, exact cum se spune despre struti. Am ras cu lacrimi vazand ca Pufi a noastra, fiind mai grasa, nu reusea sa intre toata in cutie, dar statea linistita cu capul in interior, convinsa fiind ca nu o vede nimeni, daca ea nu ne vede. Acum as vrea sa le comand, dintr-un magazin online pentru animale de companie, niste accesorii care sa le imbogateasca viata si sa le dea de lucru in momentele cand ai mei sunt plecati, iar eu am prea multa treaba pentru a ma putea opri la joaca cu micutele mele feline. 

Voi ce mai cumparati din magazinele online pentru animale de companie? Ce jucarii le mai oferiti pisicilor voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare