espressocafe.ro

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Balena facuta din materile textile

In primul rand ca sa nu uit, dar si cu gandul la cei care ar vrea sa lucreze de acasa la asa ceva, m-am decis sa va arat cum am facut balena din materiale textile pentru nepotul meu, care s-a amorezat definitiv de aceste blande vietati marine. Am avut nevoie doar de o bucata de material dintr-o pereche de blugi vechi, o alta bucata de material textil mai moale, doi nasturi, umplutura si multa rabdare. Am taiat materialul dupa cum vedeti in imaginile de mai jos si am cusut fiecare portiune in parte, incepand cu inotatoarele, apoi cu partile taiate din materialul gri, ca sa se poata indoi coada, dupa care am cusut nasturii in loc de ochi si la final materialul de la blugi de cel gri. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare