espressocafe.ro

miercuri, 14 mai 2014

Gaina ciufulita

Ma purtam candva cu o coada de cal in varful capului, cu bretonul pana in dreptul sprancenelor si cu cateva suvite de par iesind din coada in dreptul urechilor in care atarnau cercei eleganti. Nu mai retin daca asa era moda sau imi doream sa ies in evidenta. Cert este ca aratam ca o gaina ciufulita,
deoarece imi placea sa imi tapez parul, sa il fac sa para mult mai des decat era in realitate. Mici trucuri de femeie ce stie sa puna in valoare tot ce natura i-a oferit, mai ales ca dintotdeauna am purtat si bijuterii ieftine, dar aspectuoase, care atrageau subtil atentia asupra mea... :)
espressocafe.ro
Vazand poza de mai jos, mi-am amintit de mine tanara. Am convingerea ca aratam exact asa cum arata gaina aceasta ciufulita si probabil eram tot atat de fudula. Intre timp parul mi s-a mai rarit, coada de cal s-a demodat, iar eu chiar nu mai am rabdare sa stau atat de mult in fata oglinzii pentru a-mi ciufuli parul. :)

4 comentarii:

  1. Ce vremuri!!!stăteam foarte mult timp în fața oglinzii,tot timpul coafată,aranjată... Vorba ta, accesorii nu scumpe dar care să atragă atenția.Și ce de bombăneli auzea oglinda când o șuviță era neascultătoare. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi, suvitele nu aveau voie sa se aseze altfel de cum le dictam, indiferent cat as fi stat la oglinda pentru asta. Doamne, ce vremuri! :)

      Ștergere
  2. Văleu, să mă iertați, dar asta-s eu, cand nu-mi las pletele in vant, ci fix in motul capului, mai ales cand merg la sala. Mi-am prins parul candva la un aparat și de atunci moț, să nu rămân cheală prin scalpare...

    RăspundețiȘtergere

RCA-Ieftin

Postări populare