espressocafe.ro

duminică, 12 noiembrie 2017

Ghete si botine de dama online

Odata cu venirea toamnei, orice doamna si orice domnisoara care doreste sa fie eleganta, sa isi tina piciorul la caldura si sa se simta comod in propria piele incepe sa isi caute ghete dama din piele. Pe vremuri, cand imi ardea sangele in vene si circula cu mare viteza, imi cumparam ghete dama din piele cu multe ornamente, in culori cat mai vii, cu modele abia aparute, sa fiu mereu in pas cu moda. Acum, ca am mai imbatranit putin si m-am mai domolit, atunci cand aleg sa imi cumpar ghete prefer sa ma uit dupa unele cu toc jos, care sa fie cat mai calduroase, asadar ma uit daca sunt din piele de buna calitate, daca sunt imblanite, daca sunt comode si potrivite varstei pe care o am, dar tin intotdeauna cont si de personalitatea mea usor rebela. Orice ar fi, ma straduiesc sa nu imi cumpar incaltaminte chiar de baba, desi varsta mea din buletin spune ca sunt aproape de vremea cand oricine mi-ar putea spune asa. Oricum, sfatul meu este sa va cumparati incaltaminte tinand contul de personalitatea voastra, de confortul pe care vi-l ofera, dar si de tinutele pe care le purtati.

Chiar zilele acestea am de gand sa imi comand niste botine online,
caci s-a schimbat vremea si pe aici, zilele nu mai sunt destul de calduroase, iar faptul ca ies la prima ora a diminetii sa imi plimb cainele ma face sa vreau niste botine calduroase, solide si in acelsi timp comode, caci am caine tanar si nelinistit, agitat, dornic sa alerge, sa se joace in iarba peste care a cazut bruma. Din cauza ca lucrez foarte mult, atat acasa, cu bloggingul, cat si la serviciu, nu prea am timp sa colind prin magazine, asa ca imi convine mai mult sa imi comand online ceea ce imi trebuie. Astazi imi voi comanda botine online, insa vreau sa va spun ca imi fac tot mai multe cumparaturi online, inclusiv cand vine vorba despre cumparaturi din supermarket. Nu stiu daca in Romania exista acest serviciu, insa in Scotia imi pot comanda alimentele de la magazin si le primesc la usa cel tarziu a doua zi, constra a doar 4 lire. Dar despre acest lucru voi povesti intr-un alt articol. Acum inchei spunandu-va doar sa va cumparati din timp ghete de dama din piele si botine online.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare