espressocafe.ro

duminică, 12 noiembrie 2017

Cursuri de bucatar si petreceri pentru copii

In casa noastra este o permanenta distractie, din cele mai diverse si uneori ciudate motive. De exemplu, in zilele cand suntem foarte obositi, ne pierdem vremea lenevind pe canapea, cu ochii la concursurile televizate unde bucatari cu mai multa sau mai putina experienta gatesc pentru a fi jurizati si, de ce nu?, premiati pentru bucatele gatite. Uneori, sotul meu se simte stimulat de acele concursuri si imi spune ca il bate gandul sa se intereseze in legatura cu niste cursuri de bucatar, caci i-ar placea sa poata pregati farfurii deosebite, sa invete cum sa foloseasca unele ingrediente si mai ales sa ne surprinda pe toti cu gustul si aspectul mancarurilor. Eu rad amuzata si ii spun ca ii predau, gratis, oricate cursuri de bucatar doreste. Trebuie doar sa mearga cu mine in bucatarie, sa ma ajute la taiat de ceapa, la curatat de cartofi si morcovi, la scos solzii pestilor, la dezosat carne de pe oase, la spalat de vase si la curatat totul cand mancarea e gata. Ii cam piere cheful de facut pe bucatarul cand aude ca nu poate deveni direct chef, sa dea ordine si sa guste mancarea.

Adevarul este ca, atunci cand avem in familie petreceri copii,
sotul meu ne ajuta intotdeauna, dupa priceperea sa. Atat eu, cat si cumnata mea, apreciem efortul lui de a decora tortul, de a pregati fripturile, de a tine vinul si sucurile la rece, de a scoate bani din buzunar pentru a cumpara ornamente dragute si vesela de buna calitate, insa aceste lucruri nu pot face din el chef. Totusi, nu i-as putea refuza niciodata placerea de a face cursuri de bucatar, daca si-ar dori din tot sufletul si daca ar alege sa se inscrie pentru un astfel de curs. Pana la urma, o viata avem si e mai bine sa o traim facand ceea ce ne place, urmandu-ne pasiunile pe care le avem, nu-i asa? Nu as vrea sa imbatraneasca avand vreun regret ca nu a incercat, mai ales ca am vazut cat de mult se implica in bucatarie cand avem ceva de sarbatorit, cand organizam petreceri copii pentru nepotii nostri sau chiar si numai cand pregatim cate o seara de jucat rentz cu prietenii. Totusi, un bucatar ar trebui sa se implice zi de zi, ii spun eu de cate ori ma indrept catre bucatarie pentru a pune la foc o ciorba sau o mancare de cartofi. :D
Pe la voi cum stau treburile cu bucatareala?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare