espressocafe.ro

duminică, 9 iulie 2017

Cand se scoate cainele la plimbare

Nu stiu daca exista vreun proprietar de caine care sa isi puna aceasta intrebare. Poate doar unul care abia a adus acasa cainele si care nu are strop de experienta. Dar eu va spun din experienta mea, caci duc o viata usor atipica. Din cauza ca Bruno face pe nebunul cand iese pe strada, am ajuns sa il plimb numai prin fata blocului si numai la ore cand stiu ca nu sunt prea multi catei afara. Nu imi dau seama ce m-a indemnat sa fac asta, ca doar am un caine de talie medie, atletic, greu de doborat. Cel mai probabil teama ca el ar putea face rau vreunui caine sau ca ar putea intalni un caine mai rau decat e maimutoiul meu.

Dar astazi m-am decis sa imi iau inima in dinti si sa incerc o alta varianta. La ora 16 eram pe strada si il plimbam dincolo de cartierul nostru, caci nu era picior de caine pe strada din cauza caldurii. Stiu o zona cu umbra multa, cu iarba cat vezi cu ochii, cu pomi care feresc vietatile de soarele arzator. Ne-am ascuns acolo, am alergat, am baut apa si am facut poze, ba chiar l-am si filmat
pentru cateva clipe, sa ii trimit sotului meu imagini cu nazdravanul familiei. A fost putin cam greu pentru noi, in ciuda umbrei de care am avut parte, caci temperatura era destul de mare, dar macar ne-am putut plimba si mai departe de aleea blocului.

Nu va spun cand se scoate cainele la plimbare. Fiecare face cum crede ca e mai bine. Vreau doar sa nu uitati ca in zilele caniculare asfaltul frige rau, iar cainii nu au pantofi, si ca in zilele geroase zapada "musca" din labutele cateilor. Sa luati mereu apa cu voi, indiferent de ora la care va scoateti cainii la plimbare. Si nu ratati filmuletul cu Bruno:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare