espressocafe.ro

vineri, 21 octombrie 2016

Apartamente 4 camere

Apartamente cu 4 camere in Brasov de vanzare. De cum le-am vazut (pe internet, trebuie sa specific), mi-am amintit de vremea copilariei, caci am crescut intr-un bloc plin de apartamente 4 camere decomandate, cu cate doi bai, doua holuri si balcon urias. Chiar si acum, dupa atatia ani, eu inca ma mai visez in acel apartament si inca mai regret ca m-am mutat de acolo. Daca va doriti un apartament cu 4 camere Brasov, sfatul meu este sa studiati oferta celor de la Ansambluri Rezidentiale Brasov - Isaran Residence . Veti descoperi ca au apartamente 4 camere absolut deosebite, de care se pot bucura chiar si cei mai pretentiosi oameni. Daca as avea posibilitatea, si maine mi-as cumpara un apartament cu 4 camere Brasov, caci tot ceea ce am vazut la aceste ansambluri rezidentiale mi-a placut foarte mult si m-a facut sa imi dau seama cat de bine sunt construite, cat de potrivit amplasate, cat de spatioase si de ieftine sunt. Cum sa nu iti doresti o casa atat de mare si de frumoasa? As avea suficient spatiu pentru a primi musafirii, i-as putea invita sa ramana peste noapte la noi, daca s-ar prelungi discutiile, mi-as putea amenaja un birou separat de restul casei, astfel incat sa pot scrie fara sa fiu dranjata la fiecare minut de zgomote, de miscari, de discutiile celorlalti colocatari (hi, hi, sper sa nu vada ca le spun asa).

Daca sunteti in autare de apartamente Brasov, neaparat sa le luati in calcul si pe cele recomandate de mine. Ar fi pacat sa nu treceti pe la aceste ansambluri rezidentiale deosebite si sa nu va ganditi, macar pentru o clipa, cum ar fi daca... Eu, daca as putea da timpul inapoi, sunt absolut convinsa ca nu m-as mai muta din vechiul meu apartament cu 4 camere, ca l-as aranja in asa fel incat sa ma simt in el ca in paradis. Nu stiu ce alte apartamente Brasov se mai gasesc de vanzare, insa de cand am vazut cum arata cele de pe Isaran.ro, m-am convins ca sunt cele mai reusite, mai spatioase si mai potrivite unei familii. Sunt impartite in asa fel incat nu se pierde nici macar un metru patrat. Fiecare spatiu este utilizat la maxim, pretul este foarte bun, amplasarea este pe strada principala 13 Decembrie, plata se poate face in transe, in rate sau prin programul Prima casa, fara ca pretul sa se modifice. Designul interior este deosebit si el (un mix de texturi), izolarea fonica si termica sunt de cea mai buna calitate, exista o receptie monitorizata, holuri de acces placate cu granit, o parcare subterana si una exterioara cu supraveghere video 24 de ore din 24, locuri de joaca pentru copii, doua lifturi ultramoderne si multe, multe alte minunatii despre care puteti afla intrand pe site-ul celor de la Isaran.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare