espressocafe.ro

vineri, 23 septembrie 2016

Cauciucuri agricole bune tot anul

Are sotul meu un coleg de munca tare harnic, detinator de pamanturi si sere intr-un sat de langa Ploiesti. Intreaga vara si mai ales acum, ca a venit toamna, am cumparat de la el diverse legume, caci le vinde la un pret foarte bun si sunt cu adevarat gustoase, pastrand parca gustul pe care il stiu din copilarie. De cateva zile nu ne-a mai adus nimic, caci ploile au facut sa nu poata intra pe teren, sa culeaga ce e de cules. Glumele care s-au facut la serviciu se refereau in primul rand la anvelope agricole, caci porecla acestui baiat este "tractorul". A primit-o cand colegii sai au descoperit ca munceste mai mult ca toti, ca nu pare sa depuna efort atunci cand toti ceilalti se simt epuizati. L-au sfatuit sa isi cumpere cauciucuri agricole bune tot anul, ca sa poata intra in gradina oricat de mare ar fi mocirla. In prima clipa nici macar nu a reusit sa inteleaga gluma referitoare la cauciucuri agricole, apoi s-a amuzat alaturi de sotul meu si de ceilalti baieti. Nu m-am putut abtine si l-am intrebat pe sotul meu daca s-ar putea transforma si el intr-un soi de tractor de oras, daca i-as cumpara niste anvelope agricole, caci tare as mai avea uneori nevoie de un barbat nu doar iubitor, ci si harnic. 


A gustat si nu prea gluma pe care am facut-o, probabil pentru ca el nu se teme sa iasa in ploaie pentru a-mi cumpara tigari, nu se teme sa urce cu mine pe munte chiar si cand vremea nu e chiar prietenoasa cu turistii, nu se teme sa se murdareasca de noroi atunci cand scoate cainele la plimbare prin iarba din parc. Are dreptate, cel putin partial. E deja un soi de tractor orasenesc. 

Voi, daca aveti nevoie de cauciucuri agricole adevarate, intrati o fuga pe site-ul celor de la PremiumAnvelope.ro. Va garantez ca nu veti regreta si ca veti putea munci tot anul dupa pofta inimii, astfel incat iarna, cand veti sta la gura sobei cu un pahar de vin fiert in mana si veti trage linie, sa va bucurati cu adevarat de foloase. 

"Cumpara cauciucuri de tractor, combina sau alte utilaje la preturi avantajoase si calitate superioara. Comercializam anvelope tractor la cele mai bune preturi, avem inclusiv cauciucuri tractor u650, anvelope tractor u445. Cauciucurile 1400 38 si anvelopele 1400 38 sunt in topul preferintelor clientilor nostri. Este foarte important ca utilajele agricole sa beneficieze de anvelope bune pentru a asigura eficienta maxima, si pentru a asigura conditii maxime de siguranta. Avem cele mai bune preturi din piata la cauciucuri de tractor."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare