espressocafe.ro

miercuri, 17 august 2016

Canapele extensibile

Oare mai exista pe acest pamant vreo familie care sa nu aiba in casa macar o canapea extensibila? Am facut, din pura curiozitate, un mic sondaj printre prietenii mei si am aflat ca absolut toti au in case canapele extensibile. Unii sunt multumiti de ele, altii mai putin. I-am intrebat ce ii nemultumeste si mi-au raspuns ca s-au grabit sa cumpere canapele extensibile ieftine de prin obor, crezand ca sunt la fel de trainice precum acele canapele extensibile la care visez eu de la o vreme. S-au inselat si acum se chinuie. Vreau sa le spun lor si celor care au de gand in viitor sa isi cumpere o canapea extensibila ca ieftin nu inseamna neaparat cu bani foarte putini. Un produs ieftin este acela care, atunci cand faci raportul calitate / pret, descoperi ca isi merita fiecare ban. Multi oameni cauta pe internet preturi canapele extensibile si probabil se asteapta sa gaseasca produse cu pret de obor. Daca va cumparati produse care costa cat o zi petrecuta la mare, o zi va vor tine, sa stiti. Alegeti intotdeauna claitatea, caci ea da masura si pretul corect. 

Doriti canapele extensibile ieftine? Intrati pe linkul de mai sus sau direct pe site-ul Kalenda.ro. Eu am vazut acolo niste modele care m-au facut sa imi doresc o casa cu multe camere, sa pot cumpara cate o canapea extensibila pentru fiecare dintre ele. Acum, as vrea sa va intreb pe voi care sunt criteriile dupa care ati alege niste canapele extensibile. Eu m-as uita intai la model, sa imi placa si sa se potriveasca in ambient, apoi la trainicia lucraturii, ca intr-un final sa ma gandesc si la preturi canapele extensibile. 



"Canapele extensibile reprezinta solutia ideala pentru cei care doresc confort in living dar si o solutie atunci cand apar musafirii. O canapea extensibila te ajuta sa te relaxezi pe timpul zilei si sa te odihnesti noaptea, iar spatiul de depozitare de sub sezut, ascunde unele lucruri de care nu ai nevoie. Pentru spatii mai mici, in care dormitorul nu este o varianta, am ales canapele fara brate, care odata extinse se transforma intr-un veritabil pat de dormitor.Canpelele extensibile (de trei sau doua locuri) din oferta noastra, sunt realizate din materiale de cea mai buna calitate la preturi accesibile."

"Avantajul pe care il avem fata de marii producatori de mobila este ca vindem mobila cu dimensiuni standard, foarte diversificata dar in principal mobila adusa la comanda. Clientul poate sa isi aleaga de pe site un produs cu dimensiuni standard, sau poate sa isi aleaga forma si nuanta rezultand un produs personalizat.

Acest lucru ne-a ajutat foarte mult sa ne pozitionam langa marii producatori de mobila care s-au orientat si pe segmentul online.Vanzarea produselor se face atat prin intermediul magazinului online cat si fizic in magazinele noastre. Kalenda comercializeaza in principal mobila dar si produse precum saltele, canapele si fotolii, scaune si mese."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare