espressocafe.ro

marți, 21 iunie 2016

Plase de pescuit

Scrisesem in urma cu ceva timp despre faptul ca mi-ar placea sa imi cumpar niste plase de pescuit de calitate la pret mic, nu pentru ca as fi eu vreun pescar inrait, ci pentru ca firea mea visatoare ma tot indeamna sa imi transform dormitorul, sa il decorez in asa fel incat sa imi aminteasca permanent de marea pe care o iubesc atat de mult si de care mi se face dor atat de des. Nu vazusem in viata mea de aproape o plasa de pescuit, ci numai in poze si in filme. Am profitat de plimbarea prin Mangalia si Constanta de anul acesta pentru a le studia pe indelete si pentru a face cateva poze. Mi s-au parut chiar mai interesante decat pe internet si mi-am promis ca intr-o zi chiar imi voi cumpara asa ceva. Am deja in minte felul exact in care va arata camera mea. Tot ceea ce imi lipseste este timpul pe care sa il dedic decorarii si banii cu care sa imi cumpar materialele necesare. Dar voi rezolva si aceste neajunsuri, cel mai probabil la iarna, cand voi fi mai libera si nu voi mai cheltui resursele financiare ale familiei pe plimbari prea dese. Am vazut plase de pescuit uriase. Dintr-una singura as putea face cate un decor de poveste pentru vreo zece dormitoare. Dar ce sa fac daca nu se vand si bucatele de plase de pescuit, pentru nebuni ca mine, care nu viseaza la peste, ci numai la imitarea unui decor marin?


Stiu si locul de unde imi voi cumpara plasa de pescuit mult dorita: romnets.ro. Am vazut acolo o multime de modele deosebite, asa ca ma simt in masura sa le recomand chiar si pescarilor profesionisti acest site. Aceste plase de pescuit sunt rezistente si sigure, arata foarte bine si, ceea ce mi s-a parut cu adevarat uimitor, sunt prelucrate manual. In plus, cei care aleg sa cumpere plase de pescuit de la romnets.ro, au si cateva avantaje deloc de neglijat:
"Beneficiile directe pe care TU le poti primi, doar colaborand cu noi:

1. Costuri mai mici. Reduceti costurile pe termen mediu si lung. Plasele noastre au o perioada lunga de utilizare datorita calitatii superioare a materialelor folosite.
2. Calitate premium “made in Japan”. Avem contracte preferentiale directe, fara intermediari, cu unele dintre cele mai importante companii de profil din lume.
3. Confectionare 100% manuala – fara erori. Plasele sunt importate in forma bruta, neprelucrate. Angajatii nostri croiesc manual plasele exact la dimensiunile de care ai nevoie.
4. Sustineti economia nationala. Excluzand plasele care sunt importate din Japonia, toate celelalte materiale folosite (sforile si franghiile, plutitoarele si alte accesorii) sunt produse in Romania.
5. Protejam mediul inconjurator. Materialele pe care le folosim sunt certificate, nu sunt toxice si nu polueaza in niciun fel mediul. De asemenea, nu comercializam niciun fel de plase de pescuit monofilament, sunt ilegale in Romania.
6. Livrare gratuita pentru comenzi ce depasesc 100 lei prin Posta Romana si negociabil prin curierat rapid.
7. Detinem stoc de peste 1000 repere unice iar livrare este rapida. Facem eforturi mari si mentinem un stoc suficient pentru a avea permanent o gama larga de plase pregatite pentru livrare imediata.

… si exemplele pot continua.
CERTIFICAT DE GARANTIE * CERTIFICAT DE CALITATE * RETUR IN 14 ZILE

Din punct de vedere economic toate aceste beneficii inseamna o perioada mai mare de utilizare a plaselor noastre si deci venituri mai mari pentru tine."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare