espressocafe.ro

joi, 26 mai 2016

Folii autocolante

Imi ramasese prin casa, din vremuri antice, un dulap prapadit pe care nu il foloseam la nimic. Imi aglomera inutil spatiul si ma facea msa ma impiedic cand ma grabeam. Intr-un final m-am decis sa il arunc. Precum in bancurile proaste, imediat dupa ce am scapat de el am gasit pe pinterest o idee faina si mi-am dat seama ca l-as fi putut personaliza, i-as fi putut da o noua viata folosind niste folii autocolante care sa ii schimbe aspectul si care sa inveseleasca zona in care era amplasat. Am ratat sansa, insa voi nu trebuie sa procedati ca mine. Puteti profita de faptul ca exista productie publicitara HeadPrint pentru toate gusturile si nevoile, oricat ar fi omul de pretentios si oricat de bogata i-ar fi imaginatia. La headprint.ro gasiti autocolant lemn, autocolant perete, autocolant personalizat dupa cerintele pe care le aveti. M-am uitat pe site-ul lor si am ramas uimita de multele feluri de autocolant pe care firma la pune la dispozitia celor interesati: autocolant din pvc standard sau transparent, autocolant decupat pe contur, folie reflectorizanta pentru masini, fatade magazine, panouri publicitare, autocolant pentru decorarea vitrinelor, folii autocolante pentru personalizarea podelelor de interior sau exterior, print de calitate pentru aplicatii cu durata medie de viata.


Daca ar fi dupa mine, cred ca mi-as umple casa si viata de asemenea folii autocolante, fie ele din categoria autocolant lemn, autocolant perete ori, mai bine, autocolant personalizat. In primul rand cred ca mi-as umple un perete cu imagini ale unor pisici, ca tot le am salvate prin calculator si nu am reusit sa fac mici tablouri din ele. Apoi, cine stie ce idei mi-ar mai veni? 




"HEADPRINT - PRODUCTIE PUBLICITARA SI PRINT INDOOR/OUTDOOR/DIGITAL.
De peste 10 ani impanzim tara cu produse de calitate de productie publicitara si print. Mii de clienti au apelat la serviciile noastre si au ramas clienti fideli datorita relatiei speciale pe care o construim si pretuim cu fiecare client."



"LINK-URI UTILE
Ai nevoie de ajutor cu grafica?
Ti-am pregatit o sumedenie de machete pentru a te ajuta cu formatarea graficii si daca totusi nu te descurci iti oferim si servicii de grafica si DTP.
Pe langa produse iti oferim si servicii!
Pe langa faptul ca suntem producatori, nu intermediari, iti oferim si servicii de consultanta, design, obtineri autorizatii, montaje si multe altele.
Contacteaza-ne pentru sfaturi utile!
Nu esti sigur ce produs sa alegi sau cum sa-ti pui ideea in practica mai eficient? Pentru asta suntem aici - suna-ne, viziteaza-ne sau trimite-ne un e-mail."


Voi, daca ati avea ocazia de a pune mana pe niste folii autocolante, pentru ce le-ati folosi si in ce mod ati dori sa le personalizati? Mi-ar placea sa aflu gandurile pe care le aveti, poate ma vor inspira si pe mine... :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare