espressocafe.ro

miercuri, 25 mai 2016

Carti comandate online

Nici nu mai tin minte de cand nu am mai intrat intr-o librarie de prin oras. Mi-am facut obiceiul ca, la fiecare salariu, sa imi imbogatesc biblioteca si cultura generala cu diverse carti cumparate online. Nu pot spune ca imi comand carti numai dintr-o librarie online. De obicei cumpar cartile care ma intereseaza, despre care aflu de la prieteni sau care imi trezesc vreo urma de curiozitate daca imi ies in cale. Mi se pare mult mai usor si mai comod asa si cred ca nu sunt singura care gandeste in acest fel. Aud tot mai multe persoane ca isi comanda carti de management si uneori, mai in gluma, mai in serios, imi spun ca ar cam fi timpul sa imi comand carti de management pentru mine, poate asa voi invata sa imi dramuiesc bine timpul, sa invat sa imi impart sarcinile in asa fel incat sa nu mai cad seara lata de oboseala sau sa patesc ce am patit aseara. 


Am scris si am citit intreaga zi, pana mi s-a pupazat vazul. Ma simteam obosita rau. Ora 22, 45. Aveam nevoie de o mica pauza si, pentru ca Mihai trebuia sa apara in jurul orei 23, mi-am luat cainele la plimbare, cu gandul ca ne putem intalni la zece minute de bloc. Am dat cu Bruno peste 15 ture, dupa care am inceput sa intru la idei. Telefon nu aveam la mine, soarele nu era pe cer sa ma ghidez dupa el, asa ca am intrebat niste baieti cat e ceasul. 10 fix, doamna. Adica ora 22. Ce naiba e in capul meu? Cam asa sunt zilele mele. Cineva trebuie sa ma invete cum sa am grija de mine, cum sa imi gestionez timpul, cum sa imi impart sarcinile, cum sa imi ofer clipe de libertate si cum sa muncesc productiv, sa dau permanent ramdament maxim. Oare scrie asa ceva prin acele carti de management?

De ce aleg uneori sa imi comand carti de pe site-ul Books Express?

"Pentru cei care vor să-și construiască o bibliotecă personală sau profesională era mai importan costul și să îndeplinească condițiii contractuale specifice. Am introdus livrarea economică, cataloagele pe domenii cu recomandări de la edituri și specialiști în domeniu. Livrare se face tot prin curier acasă sau la birou iar toate documentele îndeplinesc toate cerințele financiar-contabile din România, făcând foarte simplă achiziția. Returul este gratuit. În plus acumulați puncte express pe care puteți să le folosiți oricum vreți voi.
Învățarea nu se oprește niciodată! Investește în dezvoltarea ta personală și profesională!

"Îți aducem orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale." Books Express, librarul tău personal"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare