espressocafe.ro

miercuri, 23 martie 2016

Scaune de birou

Multi oameni inca deplang perioada comunista, cand era atat de usor sa iti cumperi o casa si sa o mobilezi. Ii ascult cu obrajii in flacari de suparare si ma intreb cum de nu isi dau seama ca totul parea usor pentru ca nu ei plateau pentru acea casa ori pentru biblioteca, vitrina, masa si scaunele tapitate, ci bietii lor parinti, inglodati in datorii pana peste cap. In plus, nu inteleg cum de le placeau acxele vremuri, chiar si daca ma gandesc numai la felul in care aratau casele oamenilor: toate pareau trase la indigo - acelasi mobilier de sufragerie, aceleasi scaune asezate in jurul mesei uriase, aceleasi bibelouri in vitrine. ra foarte greu sa iti personalizezi casa, sa ai macar un scaun care sa nu semene cu ale vecinilor, prietenilor, rudelor. Vietileoamenilor, in general, pareau trase la indigo, daca ne gandim bine. Nimeni nu se putea remarca in multime, lucru deloc placut si absolut nefolositor societatii care tinde spre mai bine, spre mai inalt. Acum e diferit. De la faptul ca ne putem cumpara scaune de import, mobilier personalizat, masini care mai de care mai frumoase si mai iuti, ca putem vorbi tot ce ne trece prin cap fara teama, trebuie sa recunoastem ca vietile noastre nu mai par trase la indigo.


Desigur, multi au inteles gresit libertatea cu care ne-am pricopsit peste noapte si asta inca se mai vede in comportamentul unora, dar tot nu vreau sa aud ca era mai bine pe vremea aceea. Tatal meu, de exemplu, avea un salariu foarte mare. Cu toate astea, tin minte ca in casa noastra puteau fi auzite uneori discutii legate de plata ratelor la casa ori la mobila, caci se bagasera datori pe vreo 30 de ani, lucru pe care eu nu l-as face nici picata cu ceara. As alege, in schimb, sa imi cumpar pe rand, economisind bani din salariu, ba un scaun de birou, ba o masa eleganta, ba un sifonier pentru dormitor. Pana la urma, daca ne gandim bine, dincolo plecam cu mana goala, nu luam nimic. Eu, cel putin, nu pun mare pret pe lucruri. Da, imi place sa stau comod la birou, pe un scaun de calitate, dar asta nu inseamna ca mi-as petrece intreaga viata doar adunand lucruri pentru a-mi imbodobi casa. Prefer sa dau banii pe carti, pe excursii, pe altele. :)


"DESPRE SCAUNEONLINE.RO
ScauneOnline.ro este unul dintre cele mai importante magazine online romanesti, care importa si comercializeaza o gama larga de scaune de birou si de bar, scaune pentru vizitatori si conferinta, scaune de relaxare si pentru bucatarie, scaune pentru terasa, scaune speciale cu masaj, precum si piese de schimb pentru scaune."


"Prin ce ne diferentiem noi fata de ceilalti? Simplu, prin abordarea diferita a relatiei cu dumneavoastra, clientul. Intentionam sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a avea in primul rand un client multumit. De aceea va recomandam sa contactati oricare dintre clientii nostri pentru a obtine informatii despre felul in care ne-am onorat promisiunile fata de acestia.
Si va asteptam cu drag sa deveniti si dumneavoastra clientii nostri !
NOU!!!!!!
Am deshis primul magazin de scaune din Constanta pe strada Dezrobirii nr.118, bl.IS5, parter.
Va asteptam sa testati toate modelele de scaune pe care le avem pe stoc."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare