espressocafe.ro

miercuri, 23 martie 2016

Interfoane pentru case si vile

Eram in vizita la o prietena, in Italia si asteptam sa se intoarca sotul ei de la magazin, sa ne aduca tigari. S-a auzit soneria de la interfon casa. Am incercat sa ma uit pe fereastra, sa vad cine suna, numai ca nu aveam vedere chiar spre usa blocului. Ea m-a observat si m-a chemat sa imi arate ceva. Langa usa casei, acolo unde era instalat interfonul, aveam toate raspunsurile. Interfonul lor avea video, puteam vedea in timp real cine este la scara blocului, ce fel de musafiri vor sa vina in vizita. M-am mirat si mi-am spus in sinea mea ca tare mi-ar placea sa avem si noi un asemenea interfon. Ieri, la o distanta de zece ani, mi-am amintit si mi-am dorit ca si pe la noi sa existe un magazin de interfoane care sa coercializeze un Interfon pentru casa sau vila care sa ma ajute sa aflu cine suna la usa fara sa fiu nevoita sa intreb. Stiti acele zile cand iti e lene si sa cobori din pat, cand tot ce iti doresti este sa lenevesti cu ochii in televizor si cu o farfurie de fructe in mana? Ei bine, mie tocmai in astfel de zile mi se intampla sa am musafiri.


Pentru ca al meu interfon casa nu are video, ma vad intotdeauna nevoita sa intreb cine este, lucru care face ca mai apoi sa nu ma pot ascunde, lasand impresia ca nu sunt acasa. Nu ma pot uita nici prin perdele, cum faceam odinioara, ca nu mai am perdele la geamuri de cand am umplut casa de pisici. Si atunci, mi se pare ca singura solutie este sa dau un telefon la Magazin de interfoane ElectraInstal si sa intreb daca se poate face ceva, sa aflu in timp real cine suna la usa fara ca omul sa stie ca il pot vedea. Uneori chiar nu am chef de musafiri, alteori sunt foarte ocupata sau pur si simplu mutra unora nu prea imi place si nu am chef sa fac cu ei conversatie stearpa. Voi ce fel de interfoane case aveti? Dar, mai ales, ce fel de interfon va doriti? Ce functii sa aiba, ce pret, ce talent ascuns, nebanuit? 

"Electra Instal - www.electrainstal.ro - comercializeaza si monteaza sisteme de interfonie si videointerfonie pentru blocuri, vile, cladire rezidentiale sau birouri. Partener autorizat ELECTRA pentru instalare si service interfoane si videointerfoane. Principiile pe care se bazeaza afacerea noastra sunt seriozitatea si respectul pentru clienti. Si pentru ca munca bine facuta isi face singura reclama, foarte multi dintre clientii nostri au apelat la serviciile noastre in urma recomandarilor facute de alti clienti satisfacuti.
Bucuresti

Str. W. A. Mozart nr. 2, sc. A, ap. 2, 0202254 Bucharest, Romania
Hours
Mon-Fri:
9:30 am - 4:30 pm
Tramvaiul 5 statia Rossini
Autobuzele 182, 282 statia Rossini
Metro Stefan Cel Mare
Phone
021 231 77 97; 021 232 79 72
Email
officebucuresti@electrainstal.ro; officebuzau@electrainstal.ro "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare