espressocafe.ro

miercuri, 23 martie 2016

Capsule visislim

Ajunsese sora mea intr-o perioada la vreo 90 de kilograme, asta dupa ce o mare parte din viata a fost atat de slaba incat imi era si frica sa ma uit la ea. Din ce motive se ingrasase asa, nu cred ca are rost sa povestesc aici. Cert este ca se simtea tot mai obosita, ca nu mai putea face lucruri pe care le facea altadata si mai ales ca se simtea complexata in prezenta oamenilor straini. Si-a dorit mult sa slabeasca si chiar a reusit. Intr-o zi, din senin, a venit la mine si mi-a spus: pe BioPortal am gasit capsule visislim si tin neaparat sa imi cumpar. Ma ajuti sa dau o comanda? Sigur ca am ajutat-o, mai ales ca nu e deloc greu sa apesi cateva butoane, sa pui in cos produsele care te intereseaza si apoi sa plasezi comanda. Nu stiam eu prea bine ce este cu pastilele de slabit visislim, dar imi doream sa o vad revenind la forma initiala si asta mi-a fost suficient. A luat o vreme visislim capsule, dar trebuie sa stiti ca nu s-a bazat numai pe ele, ci a facut si foarte multa miscare, a mers cativa kilometri pe zi, a facut in casa gimnastica, a mancat mai sanatos si mai calculat, asa in acum se poate lauda ca a slatit, ca nu mai arata ca o biluta gata sa se rostogoleasca la primul bobarnac. 


Gama de produse visislim cuprinde capsule pentru femei, capsule light, capsule cu vitamine, capsule fitness si alte cateva, despre care puteti afla cu un singur clic pe unul dintre linkurile de mai sus. Ceea ce vreau eu sa va spun este ca slabitul nu este o chestie usoara intotdeauna, ca in spatele unor kilograme pierdute se pot ascunde eforturi mari si o vointa de fier. Nu stiu daca ar fi slabit numai luand visislim capsule pret de o luna, doua, noua, daca nu s-ar fi implicat activ, daca nu ar fi tinut si un regim alimentar adecvat si daca nu ar fi facut miscare. Eu chiar nu cred in minuni, insa sora mea are convingerea ca ar fi putut slabi si daca nu facea pic de efort. Dar eu inclin sa cred ca e doar modestie, ca nu vrea sa recunoasca faptul ca s-a chinuit, ca a luptat cu ea pentru a se depasi si pentru a scapa de kilogramele acumulate stand pe scaun, la birou. Din cate am inteles de pe site, aceste capsule contin extracte de diverse plante, asa ca va trebui sa fiti atente/i la ele inainte de a comanda. De exemplu, capsulele Lady contin extract de yam salbatic, anason, seminte de soia, flori de hamei, dar si apa si ceara de albine. Nu sunt recomandate femeilor insarcinate, celor cu varsta mai mica de 18 ani, persoanelor care alapteaza sau celor alergici la vreunul dintre ingrediente. Atentie! Nu se recomandă persoanelor alergice la produse din peşte (capsule din gelatină de peşte).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare