espressocafe.ro

joi, 28 ianuarie 2016

Tricicleta, jucarii sau jocuri educative?

Desi sunt putin mai in varsta, desi mi-am petrecut copilaria in regimul comunist, imi aduc aminte cu nostalgie si astazi ca primeam mult prea putine jucarii de la Mos Craciun si eram nevoita sa le completez cu unele confectionate de mine. Imi aduc aminte de jocuri pe care le jucam cu copiii de la bloc, de bananele la care salivam asteptand sa se coaca kanga aragazul din bucataria unde bunica mea pregatea deliciosii cozonaci de Craciun, dar in primul rand imi amintesc de ziua in care am primit o tricicleta, cadoul preferat al copilariei mele, cel de care m-am atasat cel mai tare si pe care l-am folosit cel mai mult. Odata cu inaintarea in varsta, am inceput sa realizez toate lipsurile copilariei mele si ale celor care au trait, ca si mine, acele vremuri. Acest lucru m-a facut sa imi promit ca voi face tot posibilul sa pot cumpara copiilor si nepotilor mei jucariile pe care acestia si le doresc. 


Iata-ma in fata faptului implinit, cu o familie frumoasa, dar cu foarte putin timp liber pentru a colinda prin magazinele de jucarii. In scurt timp David, nepotelul meu, isi va sarbatori ziua de nastere, fapt ce m-a impins sa caut un cadou pentru el. Si ce cadou poate fi mai potrivit pentru un copil, daca nu cateva jocuri educative sau niste jucarii? Asa ca am inceput sa alerg din magazin in magazin (virtual, intre noi fie vorba), pana cand am ajuns pe site-ul toyz.ro, unde ochii mei s-au lipit de o tricicleta mult mai frumoasa decat cea pe care am primit-o eu in copilarie. De cumparat, sigur ii vom cumpara cate ceva, numai ca ma intreb ce anume isi doresc mai mult copiii zilelor noastre: o tricicleta, jucarii sau jocuri educative?




"De ce sa cumperi de la TOYZ?

1. OFERTA DIVERSIFICATA
Oferta noastra contine peste 10000 de articole, fiind in permanenta diversificare.

2. PRODUSE DE CALITATE
Toate produsele sunt de cea mai buna calitate fiind produse de firme consacrate din Statele Unite si Europa. Comercializam doar produse cu functii educative.

3. STOCURI IN TIMP REAL, PRETURI CORECTE
In procesul de comanda stii exact ce marfa este in stoc. Preturi clare, care se modifica o data pe an. Poti plati online cu cardul, numerar sau cu cardul la showroom, poti alege transferul prin banca.

4. RATE FARA DOBANDA
Poti cumpara in rate daca ai card Avantaj (CreditEurope) sau de la BRD sau Banca Transilvania. Dobanda o suportam noi.

5.DISCOUNTURI & FIDELIZARE
In plus, toate achizitiile iti aduc inapoi 2% din valoarea comenzii, sub forma punctelor de fidelitate pe care le poti folosi pentru a achita comenzi ulterioare. Promotii lunare, discounturi personalizate, promotii permanente si concursuri cu premii.

6. USURINTA IN NAVIGARE SI CAUTARE 
In magazinul TOYZ vei gasi usor ceea ce cauti, datorita organizarii intuitive, filtrelor ajutatoare, recomandarilor utile, alertelor de stoc/pret si a optiunii de Wishlist ce iti salveaza preferintele."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare