espressocafe.ro

miercuri, 27 ianuarie 2016

Mobilier de bucatarie modern

Mobilier de bucatarie modern se lauda toti fabricantii si toti comerciantii ca au, insa prea putini dintre ei ne pot dovedi acest lucru, daca intram in magazinele lor sau daca ii cautam pe internet. E drept, gusturile si parerile difera de la om la om, iar ceea ce imi place mie nu e neaparat necesar sa placa si altora. Am vazut in cartierul meu un anunt mare pe geamul unui magazin de mobila: mobilier de bucatarie modern. Am intrat si m-am plimbat pe acolo. Mai toate piesele de mobilier de bucatarie aveau un design plictisitor, asa cum puteai vedea prin bucatariile oamenilor cu peste 20 de ani in urma. Ori ei nu stiau ce inseamna modern, ori ramasesera cumva blocati intr-un alt timp. Mi-am spus in gand ca atunci cand ma voi decide sa imi schimb mobila de bucatarie, voi ocoli cu siguranta magazinul lor. Nu vreau sa lefac reclama negativa, ca doar nu mi-au gresit cu nimic. Pur si simplu nu ne potrivim la gusturi. Din acest motiv nu le voi da numele si nici nu voi indica exact locul unde i-am gasit. Voi vorbi, in schimb, despre un magazin online care imi place mult si care chiar poate oferi doritorilor mobilier de bucatarie modern. 

Cu un singur clic pe linkul din primul paragraf veti ajunge pe site-ul celor de la arta-mobilei.ro. Veti gasi acolo piese de mobilier superbe. Eu ma gandesc totusi ca mai bine decat mine nu poate nimeni sa stie ce anume imi place si ce anume imi trebuie in bucatarie. Tinand cont de faptul ca pot alege daca sa imi cumpar mobilier de bucatarie gata facut sau sa imi comand mobila lucrata dupa indicatiile si schitele mele, e clar ca voi alege a doua varianta. Cine ar putea sa stie mai bine decat mine ce culoare /culori imi doresc pentru locul in care gatesc si mananc, cati metri trebuie sa aiba mobilierul de bucatarie, cat de inalt sa fie, la ce nivel sa am blatul, cate sertare sa aiba dulapul, daca sa exsite sau nu o vitrina din care sa zambeasca stralucitor paharele si cestile de cafea, daca vreau sau nu suport pentru vase incastrat in mobilierul de bucatarie, daca vreau un singur corp sau daca ma avantajeaza mai mult mobilierul de bucatarie facut din bucati, in asa fel incat daca maine mi se nazare sa fac mutari prin bucatarie, nimic sa nu ma impiedice. Iata care sunt, dupa parerea mea, avantajele pe care le putem avea daca ne comandam mobilier de bucatarie lucrat dupa ideile noastre. Este adevarat, e posibil sa coste mai mult decat mobilierul de bucatarie gata facut, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca asa ceva nu cumparam in fiecare luna, ci poate ca pentru o intreaga viata. 

"Mobila Bucatarie moderna - Arta Mobilei
Pentru mobila bucatarie moderna, de cea mai inalta calitate - Arta Mobilei este solutia.
Va putem oferi mobila bucatarie la comanda pe gustul dumneavoastra.
In general in bucatarie petrecem destul timp pentru gatit. De aceea, mobila pentru bucatarie este mai mult decat necesara in aceasta incapere. Nu trebuiesc insa evitate detaliile de design care fac diferenta.
Mobila bucatarie ar trebui aleasa din MDF vopsit sau infoliat fiind un material cu o rezistenta foarte mare la apa."
"Cine suntem?
Suntem o societate cu o echipă de profesioniști tineri, dinamici, care plasează în centrul atenției clientul, cu necesitățile și dorințele sale.
Obiectul nostru de activitate este confectionarea, productia oricărui tip de mobilier din PAL melaminat, MDF, postforming și PAL furniruit. Furnizorii nostri sunt selectati pe baza unor criterii precise care au ca scop mentinerea calitatii produselor.
Procesele de fabricatie sunt conform celor mai înalte tehnologii și pentru aceasta suntem dotați cu mijloace de producție moderne: mașini unelte specializate, scule de la producători consacrați.
Filozofia noastră este că putem merge înainte numai dacă clienții sunt multumiți, de aceea ne străduim să satisfacem toate dorințele acestora. Dorim să fim parteneri de încredere din toate punctele de vedere."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare