espressocafe.ro

duminică, 31 ianuarie 2016

Canapele extensibile si fotolii

Acaju. Un nume deja cunoscut printre cei 30000 de cumparatori care si-au mobilat casele cu canapele extensibile, cu fotolii, cu coltare. Pentru toti ceilati romani care inca nu au aflat, am descoperit la Acaju canapele extensibile la pret decent si vreau sa le recomand mai departe, caci tare mi-au mai placut. Fiecare om are in casa un set de canapea si fotolii si, daca nu are inca, poate ca a sosit momentul sa isi cumpere. In luna februarie a anului 2016, Acaju sarbatoreste 10 ani de activitate, 10 ani de cand a inceput sa ofere romanilor mobila de calitate, asa ca vrea sa sarbatoreasca prin diverse promotii, cadouri si concursuri interesante, la care va putea participa orice persoana dornica sa devina client al unei firme serioase si sa isi mobileze casa cu canapele, fotolii, coltare etc. Cei curiosi vor descoperi pe site-ul Acaju o categorie premium, denumita "scandinavian style", care include o noua colectie de mobila tapitata: canapele, fotolii si coltare de categorie premium. Eu, de cate ori aud cuvantul fotoliu, imi amintesc zambind o intamplare din adolescenta...


Aveam in jur de 16 - 18 ani. Descopeream lumea si ma lasam descoperita. Doream s fiu deosebita, sa atrag atentia asupra mea. Imi aranjam casa in asa fel incat sa nu semene cu a nimanui. Aveam in sufragerie un set de canapea si fotolii pe care mama le cumparase in urma cu cateva luni. Aveau un model deosebit, modern, de care intreaga mea familie se declara a fi foarte incantata. Intr-o zi, mi-a venit ideea de a-mi insusi unul dintre fotolii. Consideram ca ii sta mai bine in camera mea decat in sufragerie. Zis si facut. De cum am ramas singura acasa, am facut mutarea. Apoi mi-am dat seama ca fotoliul meu ar fi mult mai frumos daca nu ar avea picioare. Fara sa stau prea mult pe ganduri, am luat o surubelnita si am incercat sa i le demontez. Nu eram chiar firava (ca acum), insa operatiunea nu mi-a reusit. Nervoasa si transpirata de la efort, am luat ciocanul si am batut in picioare pana cand le-am rupt si le-am separat de corpul fotoliului. Acum aveam o piesa de mobilier deosebita, cum nu mai vazusem la nimeni. Ce a spus mama cand a venit de la serviciu, nu cred ca vreti sa aflati. :D




Dar va puteti arunca un ochi pe tot ceea ce inseamna la Acaju canapele extensibile, fotolii si coltare. Sunt absolut convinsa ca dintre atatea modele de canapele, unul macar vi se va parea potrivit. Au garantie 24 de luni, pot fi returnate in decurs de 60 de zile, pot fi transportate oriunde in Romania. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare