espressocafe.ro

marți, 29 decembrie 2015

Tranzactionare online

A insistat sotul meu zilele trecute sa urmarim si noi pe internet ultimele episoade ale concursului Vocea Romaniei, sa fim la curent cu noutatile si sa ne distram ascultand muzica. Pe mine nu ma incanta prea tare aceasta emisiune, dar i-am facut plac. In vreme ce el statea cu ochii pe concurenti si pe jurati, eu urmaream coltul din stanga jos al ecranului, acolo unde erau postate mesajele de pe twitter. Am regasit acolo nume ale unor bloggeri de pe la noi si imediat am simtit impulsul de a intra pe twitter pentru a-mi scrie parerea. Mi-am dat seama la timp ca era inutil, ca ratasem sansa de a scrie in direct. Dar asta nu m-am impiedicat sa intru totusi, sa urmaresc hastagul si toate comentariile. Aceea a fost ziua cand am intalnit Sales Point pe Twitter si m-am intins cu sotul meu pana tarziu la discutii despre tranzactionare online, despre ceea ce inseamna acest lucru, dar si despre oamenii care tin pasul cu vremurile si care au curajul de a face lucruri noi, pe care nimeni in jurul lor nu le-a mai facut inca. 


Pentru cei care inca nu stiu, Sales Point este o companie de marketing infiintata in 2015, dar faptul ca este atat de proaspata pe piata nu inseamna ca nu are principii solide si obiective serioase. Iata un scurt fragment gasit pe site-ul lor, un fragment care va poate lamuri in privinta acestei companii, dar si a telurilor pe care le urmareste:


"își propune să faciliteze accesul pe piața de capital prin implementarea unor tehnologii avansate, dar și prin clarificarea informațiilor disponibile, astfel încât trading-ul on-line să devină o activitate comună pentru traderii din România. Pentru Sales Point este foarte important ca fiecare client să aibă succes, pentru că satisfacția traderilor este și satisfacția noastră.
Scopul nostru este de a aduce în atenția societății românești noi oportunități de trading online folosind una dintre cele mai moderne platforme existente la acest moment: MetaTrader 5."

"Inovație, tehnologie, profesionalism, valorificarea potențialului; acestea sunt doar câteva dintre valorile Sales Point cu ajutorul cărora am pătruns cu pași lenți dar siguri pe piața din România. Sales Point, o companie de marketing românească susținută de experți cu experiență, are obiectivul de a introduce serviciile brokerului internațional, Trade1000 și de a facilita accesul traderilor la tehnologii de ultimă generație în vederea tranzacționării online."

Daca sunteti cumva interesati de tranzactionare online, daca doriti sa aflati mai multe despre acest domeniu, atunci puteti urmari Sales Point pe Twitter sau chiar direct pe site-ul lor. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare