espressocafe.ro

duminică, 11 octombrie 2015

Planuri de duminica

Duminica rece si cenusie, duminica in care ma invart prin casa nestiind cu ce sa incep. Ar trebui sa fac o mancarica, sa pun lucrurile in ordine (ca am toata casa ca dupa bombardament), sa raspund unor mailuri primite acum o saptamana. In loc de asta, eu ma invart pe internet si imi imaginez povesti despre fete care lucreaza la Charm Studios. Ma vad inventand situatii neasteptate, dialoguri spumoase si ganduri ce ar putea trece prin cap eroinei din povestea mea. Oare asa au inceput si marii scriitori? Parca imi doresc sa fac astazi un experiment, sa imi dau seama ce pot si ce nu pot, caci una e sa lasi gandurile libere, sa zboare incotro doresc, si alta este sa treci de la vorba la fapta, sa tastezi cuvinte unul dupa altul, uitand ca afara ploua, ca in casa e frig, ca burta cere mancare. Cam cate cuvinte as putea scrie intr-o zi? Cat din povestea care mi se invarte in cap as putea transcrie pe hartie? Ar trebui sa stabilesc intai ce fel de fata este eroina mea, caci stiu cat de exigenti sunt cei de la Charm Studios in privinta angajatilor si nu as vrea sa existe inca de la inceput neconcordante. 

Pentru a se angaja la Charm Studios, fetele trebuie sa aiba varsta cuprinsa intre 18 si maxim 35 de ani, sa cunoasca limba engleza cel putin la nivel mediu (probabil cele care se descurca la nivel avansat cu limba engleza au prioritate), sa dea dovada de rabdare si intelegere in relatiile cu colegii sau cu orice alta persoana cu care vin in contact, sa cunoasca notiunea de respect si sa isi trateze semenii fara aroganta, sa aiba un fizic agreabil (e si normal, spun eu, desi o multime de citate de pe facebook sustin ca nu conteaza aspectul fizic, ci doar sufletul), sa detina abilitati de comunicare, sa stie cum sa sepuna in valoare pentru a scoate in evidenta ceea ce au mai bun si mai frumos, sa fie increzatoare si sa se respecte in primul rand pe ele, sa poata respecta conditiile de confidentialitate impuse de contractul pe care il vor semna la angajare, dupa ce vor trece cu brio de interviu. Da, eroina mea, daca ea va exista vreodata intr-o poveste scrisa, si nu doar imaginata, va trebui sa indeplineasca toate aceste conditii.

Abia cand portretul ei va fi definitivat, ma voi putea gandi mai departe, la locul unde se va desfasura actiunea, la intriga, la descrieri, la dialoguri, la personaje secundare, la framantarile eroinei si la orice altceva va mai fi nevoie. Deocamdata rasfoiesc site-ul Charm Studios, ma documentez in legatura cu tot ceea ce tine de acest domeniu, imi fac o multime de planuri, privesc pe fereastra la ploaia care pare sa nu se mai opreaca, sorb o gura din ceaiul cald, deschid o pagina noua pe blog si consemnez toate astea, ca nu cumva sa uit sau sa ma razgandesc atunci cand va iesi soarele dintre nori. Voi ce credeti ca ar trebui sa mai fac pentru ca povestea pe care planuiesc sa o scriu sa iasa bine? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare