espressocafe.ro

marți, 6 octombrie 2015

Hidrofoare de putere de la shop-einstal

Cum se nasc lucrurile? In cele mai multe cazuri un lucru, un obiect, un instrument, o unealta apare in momentul in care este nevoie de el/ea, cand cineva simte ca are cu adevarat nevoie de respectivul lucru si isi pune mintea la contributie pentru a-l crea sau a imbunatati ceva care deja exista. Nu stau sa ma documentez, insa imi imaginez (zambind) ca furculita a aparut cand omul a decis ca nu vrea sa se mai murdareasca pe maini mancand, iar telefonul a aparut in clipa cand oamenii si-au dat seama ca era obositor sa strige unii la altii de pe un deal pe altul. :) Nu stiu cine a inventat hidroforul, insa am convingerea ca multa lume ii multumeste zi de zi, asa cum multi imi vor multumi si mie pentru ca voi anunta pe blog o informatie utila. Cei interesati isi vor aminti incepand de astazi ca pot comanda hidrofoare de putere de la shop-einstal, caci preturile sunt bune, livrarea se face in scurt timp oriunde in tara, iar oferta este diversificata. 

Pentru cei care nu stiu, definitia din dex (dictionarul explicativ al limbii romane) pentru hidrofor este " Instalație care asigură presiunea necesară în rețeaua de distribuție a apei dintr-un cartier, dintr-o clădire înaltă etc. ". Nu am studii de specialitate, insa imi pot imagina ca un hidrofor de mare putere de la shop-einstal poate asigura suficienta presiune pentru a trasnporta apa acolo unde este nevoie. Si pentru ca aseara am vazut la televizor un reportaj despre cea mai inalta cladire a lumii (Burj Khalifa), imediat in mintea mea s-a nascut o intrebare: oare cei din Dubai comanda hidrofoare de putere de la shop-einstal sau au propriile lor hidrofoare. Oare conteaza? Nu cred. Dar imi imaginez cat de interesanta ar fi o poveste sf despre un hidrofor folosit la Burj Khalifa, daca s-ar gasi cineva sa o scrie. 

Stiti cat de putini oameni cunosc faptul ca multe dintre lucrurile, obiectele, instrumentele, uneltele pe care le folosim zilnic au fost gandite prima data de catre scriitorii de sf, cei care imagineaza alte lumi, cei care au puterea de a vedea altfel decat omul de rand, cei care schimba fata planetei si ridica omul pe culmi nebanuite datorita imaginatiei fara limite, a curajului de a visa? Daca intalniti un scriitor de sf, ii puteti sugera sa scrie o poveste despre hidrofoare de putere de la shop-einstal. Sunt convinsa ca va scoate ceva ce acum nu putem cuprinde cu mintea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare