espressocafe.ro

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Daca mi-ai aduce panouri led...

Incearca sa imi luminezi viata si voi fi a ta pe vecie, cu trup cald si suflet incarcat de emotii. Lumineaza-mi cararea pe care pasesc pentru a ma scapa de temeri, de umbre amenintatoare, de necunoscut, si nu te voi uita niciodata. Aprinde acel bec magic din care sa erupa o lumina supranaturala in care sa imi scald sentimentele, dorurile, visurile, si te voi lua cu mine intr-o calatorie de basm pe taramuri neumblate, intr-o poveste fara final. Revarsarea luminii din panouri led ne va invalui pe amandoi intr-o feerie a visului, ne va purta intr-un zbor lin pe deasupra norilor imaginari formati din lacrimi secate si din rasete colorate. Permite-mi sa ma plimb prin magazinul de corpuri de iluminat Magicled, sa imi aleg tot ce cred eu ca mi-ar putea lumina efemera existenta pe acest pamant, si iti voi fi vesnic recunoscatoare, iti voi impodobi casa cu sclipiri diamantate, iti voi aduce somnul linistitor, iti voi inveli umbra in raze de lumina. Da-mi cele mai noi, mai economice si mai practice panouri led si eu iti voi ilumina clipele, le voi transforma in stea fiecare vis, il voi urca pe cerul unde se aduna povestile impresionante ale oamenilor ce vor sa aiba viata plina de lumina. 


Daca nu stii de unde imi poti cumpara panouri led, daca nu stii ce corpuri de iluminat sa alegi pentru casa mea, te voi indruma pas cu pas, iar tu vei fi mai apoi in masura sa povestesti si altora despre experienta placuta pe care ai avut-o in magazinul magicled.ro, despre multele oferte speciale gasite acolo, despre produsele care aveau chiar si 50 % reducere, despre taxa unica de transport (14 lei), indiferent de locatia unde trebuie trimise corpurile de iluminat, despre lumina sanatoasa si ieftina ce intra in casa omului odata cu produsele comandate de pe respectivul sau sau chiar din show room-ul din B-dul Ion Mihalache, nr. 42-52, Bloc 35, Parter, Sector 1, Bucureşti, România. Trecatorii se vor opri mirati sub geamurile mele si se vor intreba de unde vine acea lumina calda ce imbie la leneveala, ce aduce un strop de intimitate camerelor, ce poate transforma noaptea in zi si ziua in apus miraculos de soare pe tavanul oricarei incaperi a casei. 

Poate daca mi-ai aduce panouri led as vedea pe fiecare perete un curcubeu, poate as avea senzatia ca mi-a intra soarele in casa pentru a-mi sorbi zambetul de pe buze si a se incalzi cu el, poate ca as crede ca-s una dintre cele mai fericite persoane traitoare pe acest pamant tot mai rece, mai intunecat, mai sarac spiritual, mai putin iluminat de ganduri bune. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare