espressocafe.ro

luni, 21 septembrie 2015

Tigai ceramice - secretul gatitului sanatos

Cand eram copil, intreaga noastra bucatarie parea un loc extrem de aglomerat, in care doar mama se putea descurca fara sa se loveasca de nimic si fara sa rastoarne nimic. Pe fiecare dulap puteau fi vazute diverse ustensile de bucatarie, la fel si prin dulapuri, la fel si pe pereti, agatate in niste suporturi facute din lemn lacuit. Nu puteam pricepe de ce s-a inconjurat de atatea accesorii si bombaneam ori de cate ori trebuia sa caut o ora o lingura de lemn sau o razuitoare. Cand m-am mutat la casa mea, am jurat ca nu voi aglomera locul cu tot felul de accesorii si ustensile inutile, care sa ocupe spatiu si care sa tina praful adunat prin bucatarie. Usor de zis, greu de facut, mai ales dupa ce am nascut copilul si mi-am dat seama ca trebuie sa gatesc des si din ce in ce mai diversificat. Intai am cumparat o razuitoare din sticla, apoi un bol, mai tarziu o cana gradata, iar apoi de-a valma diverse alte ustensile si accesorii, inclusiv tigai ceramice in care mancarea se prepara mult mai bine si mai sanatos decat in tigaile obisnuite. Mama a zambit intelegatoare cand i-am povestit, sotul meu inca mai bombane cand il pun sa imi aduca o strecuratoare, caci i se pare ca am adus in bucatarie tot ceea ce am gasit prin magazine. Istoria se repeta, nu-i asa?


Va spun sincer ca niciodata o femeie nu are in casa destule ustensile si accesorii, ca intotdeauna gaseste o reteta noua si nu poate gati anumite alomente din cauza ca ii mai lipseste cate ceva. Dar asta am aflat-o abia cand am inceput eu sa gatesc serios, cand am renuntat la deja celebri cartofii prajiti cu care se indoapa cei ce nu stiu sau nu au chef sa gateasca. :) Acum as putea spune ca putine mai sunt retelele pe care nu le pot face, caci mi-am dotat bucataria cu tot ce trebuia. Ca orice gospodina care se respecta, deja am trecut la pasul doi, si anume decorarea bucatariei in cel mai propriul stil posibil. Cum ai facut? ma vor intreba prietenele mele de pe internet. Simplu, raspund eu chiar in acest articol. Am intrat pe site-ul homex.ro si mi-am ales de acolo tot ceea ce mi-a placut si despre care am avut impresia ca s-ar potrivi in bucataria mea, facand-o sa arate moderna, eleganta, primitoare. 

Baiatul meu mormaie cand intra in bucatarie, sustinand ca in loc de vaze si alte "floricele" as fi putut sa mai comand un rand de tigai ceramice, deoarece stie el sigur ca Tigaile ceramice – secretul gatitului sanatos, lucru pe care eu il aprob. Ii voi face pe plac si voi mai comanda un rand, mai ales ca el rar discuta despre ceea ce inseamna gatit sanatos. Pana mai anul trecut inca sustinea ca nu ii pasa decat de gustul sau, ca va avea timp toata viata sa manance sanatos, ca nimic nu se poate compara cu un cartof prajit, cu un pahar de cola si o cafea tare. :) De ce homex? Pentru ca au produse extrem de variate, toate de calitate superioara, ofera transport gratuit si isi respecta clientii. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare