espressocafe.ro

luni, 21 septembrie 2015

Rochii de seara ieftine

Dupa cum stie deja toata lumea, internetul este plin de tot felul de site-uri care comercializeaza rochii de tot felul. E greu sa te poti decide asupra locului de unde sa iti faci cumparaturile, mai ales daca esti la prima incercare sau daca ai avut ceva experiente neplacute in trecut. Tocmai din acest motiv m-am decis sa scriu astazi despre un site unde orice fata poate gasi rochii de seara ieftine la niste preturi foarte bune. Este vorba despre site-ul helenboutique.ro, locul de unde nepoatele mele isi cumpara mereu csate o rochita si pe care il lauda si il recomanda tuturor colegelor, prietenelor si rudelor. Am intrat si eu pentru a ma convinge ca e un site bun si m-am indragostit de ceea ce am vazut acolo. Rochii elegante, moderne, rochii de seara atat lungi, cat si scurte, rochii din materiale de cea mai buna calitate, rochii in diverse culori, pentru cam toate gusturile, indiferent cat de pretentioasa ar fi femeia. 


Una dintre nepoatele mele tocmai a primit ieri o alta rochie cumparata de la helenboutique. A venit cu ea nedesfacuta la mine, sa imi arate ca nu minte, ca tot ceeace mi-a spus despre bunele conditii in care sunt livrate produsele e adevarat, dar si pentru a-mi dovedi ca asa cum este rochia in poza de pe site, asa e si in realitate. A ales sa isi cumpere o rochita scurta din catifea neagra, o rochita care se muleaza foarte bine pe corp si care scoate in evidenta formele generoase, starnind pasiuni printre barbati si aducand flacari de invidie in ochii femeilor. Am felicitat-o pentru achizitie si m-am bucurat sa aflu ca intr-adevar exista si in online-ul romanesc firme serioase, care comercializeaza produse ieftine, de calitate. Plimbandu-ma pe site, mi-am dat seama ca mi-as putea cumpara cate o rochie de seara la fiecare salariu. Stiu deja care sunt modelele mele preferate si chiar am de gand sa imi comand luna aceasta o rochie de seara ieftina pentru seara de revelion, desi pare ca mai e mult pana atunci. 

Este vorba despre o rochie alb-negru, cu un model modern, foarte interesant, in partea din fata si neagra toata la spate. Are o croiala superba si sunt convinsa ca se va potrivi de minune pe corpul meu. Nepoatele mele, una de 23 de ani, iar cealalta de 25, insista deja sa comand pentru ele, ca eu si asa mai mult ca sigur voi petrece revelionul acasa sau la munte, unde voi avea nevoie de pantaloni grosi, nu de rochii fara maneci. Voi ce credeti, daca imi comand o rochie de seara eleganta, voi mai avea chef sa imi petrec noaptea dintre ani pe vreo partie de schi sau la vreo cabana unde se bea vodca si se canta la chitara? :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare