espressocafe.ro

luni, 28 septembrie 2015

Implantul de par

Va mai amintiti momentul in care intreaga suflare masculina de pe planeta facea glume pe seama premierului italian din cauza ca isi facuse un implant de par? Am preferat sa tac din gura atunci cand subiectul era fierbinte, caci nu aveam nevoie sa ma leg la cap fara sa ma doara. Acum, ca timpul a trecut si oamenii s-au calmat, cred ca a sosit momentul sa imi spun si eu parerea. Imi place sa studiez oamenii si sa caut motivele pentru care uneori iau decizii mai mult sau mai putin potrivite. Mi-a fost foarte usor sa il inteleg pe omul care avea bani suficienti pentru a-si permite un implant de par, la fel cum usor mi-a fost sa inteleg si motivele pentru care a apelat la asa ceva. Toti ne dorim sa ne prelungim viata si sa ii imbunatatim calitatea, nu-i asa? Omul a dorit sa se mai simta tanar o vreme, stiind ca va sosi si clipa cand degeaba va mai avea par in cap. Mai greu a fost sa ii inteleg pe cei care l-au condamnat pentru asa ceva, dar cred ca intr-un final am reusit sa fac si asta. 


Se spune ca pe pamant exista doua categorii de barbati: cei care fac si cei care nu rcunosc. E amuzant si deopotriva adevarat, zic eu. Dar cred ca ii mai putem imparti si altfel pe barbati, in: cei care vor, dar nu pot, si cei care pot, dar nu au curaj. Da, eu nu imi pot explica altfel atacul dur la adresa unui om care a vrut sa isi imbunatateasca aspectul fizic apeland la un implant de par. Multe persoane sunt atinse de calvitie, insa nu toate isi permit un implant de par. Cand vulpea nu poate ajunge la struguri, spune ca sunt acri. Pe de alta parte exista si persoane care si-ar putea permite un implant de par, dar se tem de gura lumii, de faptul ca societatea le-ar putea condamna pentru ca si-au dorit sa isi infrumuseteze corpul, sa arate ca atunci cand calvitia nu le facuse viata un calvar. Oameni buni, avem o singura viata. De ce sa o traim complexati doar pentru ca ne este teama de gura lumii? Cine e lumea? E doar o multime formata din oameni ca mine si ca tine, fiecare dintre ei macinati, la randul lor, de tot felul de complexe, incorsetati in reguli nescrise. 

Unii apeleaza la tratamente naturiste pentru calvitie, altii isi fac curaj si merg la http://www.clinicazetta.ro. Voi din care categorie faceti parte? 
"Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.• Tehnologia de ultimă generaţie a clinicii este selectată special pentru a asigura lezarea minimă a ţesuturilor şi o recuperare mai rapidă a pacienţilor. Tot pentru cea mai bună experienţă posibilă, am ales soluţiile dedicate anesteziei, spaţiilor de recuperare, întregului mediu Zetta. Designul modern, minimalist, maximizează calitatea experienţei.
• Am încastrat în temelia clinicii jurământul lui Hipocrate. Il veţi vedea în clinică, la intrare şi îl veţi regăsi în comportamentul echipei medicale. Tradiţia profesională cuprinsă în jurământul lui Hipocrate pune pacientul în centrul întregii acţiuni medicale, alături de respectul faţă de maeştri şi căutarea continuă a soluţiilor optime, în beneficiul pacienţilor."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare