espressocafe.ro

luni, 21 septembrie 2015

Felinarele lumineaza cerul?

Felinarele lumineaza cerul? Dupa cum povesteam mai devreme putin, cu soarele am impodobit un pom, asa ca m-am intrebat cine mai lumineaza cerul acesta senin de vara. Plimbandu-ma prin parcul de la marginea orasului Ploiesti (va voi povesti intr-o zi cat este de frumos si ingrijit este acest parculet, ba chiar va voi arata si niste fotografii), am observat un felinar de moda veche, unul cum doar in pozele de demult mai putem vedea. Cerul era de un albastru infinit, o culoare ce nu poate fi descrisa in cuvintele unui om simplu. Nici un nor nu umbrea cerul. Stateam in iarba si priveam in sus. Vedeam felinarul rasturnat si, pentru o clipa, am avut senzatia ca vad marea intr-o zi senina si pe ea plutind o barca neagra, probabil un soi de corabioara a piratilor. Cand m-am reintors cu picioarele pe pamant, m-am intrebat daca felinarele lumineaza cerul sau cerul le imprumuta
din lumina sa felinarelor... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare