espressocafe.ro

marți, 11 august 2015

Plan de vacanta pentru Amsterdam

Are sotul meu un prieten care a lucrat, cu vreo doi ani in urma, undeva in Olanda. Era sef de echipa si castiga bani oferind firmelor, dar si persoanelor particulare, diverse servicii care puteau fi facute de alpinisti utilitari, de la taiat de copaci sau montat diverse afise pe blocurile inalte si pana la vopsirea unor turnuri. In clipa cand i-a plecat un om din echipa, prietenul sotului meu l-a sunat si i-a spus: "intrati repede pe internet, dati comanda de bilete avion amsterdam si haideti aici, ca va ofer o vacanta de neuitat". Ne-am cam mirat in prima clipa, stiind ca el plecase in strainatate sa castige un ban cinstit, nu sa risipeasca bani pe distractii, mai ales ca nu avea nici el, nu aveam nici noi un plan pentru vacanta. Stiind ca era cazat intr-un oras atat de mare si atat de permisiv, sotul meu l-a intrebat daca nu cumva a fumat ceva. Ne-a lamurit rapid. Nu fumase nimic, dar avea nevoie de un om cu care sa il inlocuiasca pe cel plecat pe neasteptate si stia ca l-ar fi putut convinge pe sotul meu daca ma invita si pe mine. Spiritul meu aventuros a vazut imediat o oportunitate de distractie in aceasta invitatie. Nu in fiecare zi se intampla sa vezi pe neasteptate orasul Amsterdam, sa poti vorbi cu locuitorii, sa ii vezi asa cum sunt in realitate, nu cum se arata atunci cand ies pe strada. 


Din pacate, desi am fost la un pas de a comanda bilete de avion spre Amsterdam si de a zbura spre partea mai frumoasa a Europei, sotul meu a refuzat imediat propunerea prietenului sau. M-a adus cu picioarele pe pamant, mi-a amintit ca am un copil de liceu care trebuie supravegheat, sustinut si educat si ca nu era momentul potrivit sa ne facem planul pentru vacanta, mai ales ca el ar fi mers sa ii dea o mana de ajutor la munca in primul rand, nu la distractie. Asa a zburat spre zari albastre planul meu de a vedea un oras celebru, de a cunoaste viata de acolo prin ochii mei, insa mi-a ramas in minte ideea ca pe site-ul aerolines.ro pot gasi la orice ora din zi sau din noapte bilete ieftine de avion spre Amsterdam, ca imi pot alege oricand orice destinatie de zbor, fie ca mi-am facut un plan de vacanta, fie ca nu. Un alt mare avantaj ar fi faptul ca pe aerolines exista nu doar bilete de avion ieftine, ci si o multime de informatii despre locurile unde te poti caza cand ajungi la destinatie, despre diverse obiectiva turistice din locul ales, despre cam tot ce l-ar putea interesa pe cel care vrea o vacanta departe de casa. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare