espressocafe.ro

marți, 18 august 2015

Intelepciunea si iubirea mea e jocul

Motto:

Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!"
Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!"

Ma intrebam uneori daca articolele despre ejocuri pe care le scriu sunt citite numai de catre parinti sau mai ajung pe blogul meu si copiii, in cautare de informatii sau poate chiar de vreun joc anume. Inca nu stiu raspunsul exact, insa sper sa fie cel pe care il banuiesc. Daca pana acum am scris articole prin care incercam sa ii conving pe parinti ca jocurile online pentru copii nu sunt un lucru rau si ca este gresit sa le fie interzise total, astazi as vrea sa ma uit si in cealalta directie si sa discut cu copiii, sa le spun ca viata nu inseamna doar jocuri online, desi au si ele importanta lor incontestabila. Daca tu, copile, gasesti pe acest site web jocul potrivit, cel care sa te faca sa spui "intelepciunea si iubirea mea e jocul", eu am senzatia ca ma regasesc in categoria batranilor cu sfaturile mele necerute de nimeni. Sau poate ca din iubire pentru copii, din grija pentru viitorul vostru si din intelepciunea pe care am adunat-o pana acum vreau sa impartasesc cu voi, ca sa pasiti cu dreptul in viata. Jucati cat de multe jocuri online doriti si puteti, dar faceti totul cu masura, copii!

Viata nu inseamna numai calculator. Daca va veti pierde timpul liber doar butonand la vreun joc, cand veti ajunge la maturitate veti descoperi ca in jurul vostru alti copii s-au jucat, dar si-au facut timp si sa invete, si sa alerge, si sa isi arate dragostea fata de parinti, de prieteni, de natura. Pe xjocuri.com veti gasi intotdeauna o multime de jocuri interesante pe care sa le jucati atunci cand doriti. Ceea ce trebuie sa va amintiti mereu este ca jocurile nu pleaca nicaieri de pe site. Le veti gasi acolo si maine, si saptamana viitoare, ba chiar si cand veti fi cu un an mai mari. Veti gasi jocurile pe xjocuri si dupa ce veti avea temele facute, dupa ce veti duce plasuta cu gunoi la tomberon, dupa ce veti cumpara paine sau dupa ce veti sterge praful pe birou. Nu vreti sa fiti mai prejos decat eroii cu care va jucati, nu-i asa? Daca fetita numita Dora, de exemplu, poate ingriji in joc o maimutica bolnava, oare voi nu puteti pune apa proaspata in castronul catelului, oare nu puteti da pisicutei cateva bobite sau chiar o bucatica de paine? Dovediti ca si voi puteti fi eroi in viata reala, asa cum sunt personajele voastre preferate in jocuri!

Dragi copii, nu uitati ca toti eroii au fost intai copii, s-au jucat si au invatat, si-au ajutat parintii si fratii si au meritat fiecare lauda primita. Incercati nu doar sa va jucati, ci si sa fiti eroi ai parintilor si fratilor vostri! Invatati prin joaca si jucati ca si cum ar fi adevarat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare